Sweeneytom Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg la inn amsn på min aa1 med linpus.. fungerte fint i mange dager.. plutselig vil den ikke logge på.. bare står og jobber i "logging in" Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ville ikke logge inn noen dager her før i uka, men etter litt google søk virket det som folk fikset problemet med å oppdatere amsn, og jaggu funka det ikke. du får prøve det samme. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er noe protokollrot med microsoft eller så var det at de hadde endra noe. Amsn fungerer ihvertfall ikke, mens pidgin og emesenne går fint. Det er litt trist i og med at amsn er den beste msn-klienten Det sies at man trenger og oppgradere til amsn 0.97-1 eller 0.07-2. Jeg fant en .deb pakke for 0.97-1 som noen på ubuntuforums hadde laget selv. Jeg fikk det til å kjøre men den kjørte uten Antialaising Lenke til kommentar
t_k Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk en update i går på den så nå fungerer den igjen. Lenke til kommentar
viiral Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har hatt samme problemet med Emesene, men ikke etter jeg instalerte 1.0.1 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk en update i går på den så nå fungerer den igjen. Gjennom pakkebehandleren? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Her er nyeste oppdateringene Lenke til kommentar
t_k Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk en update i går på den så nå fungerer den igjen. Gjennom pakkebehandleren? Jups. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) pidgin er da mye bedre enn amsn Endret 8. august 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nja, bare utseendemessig. aMSN støtter msn-protokollene en god del bedre enn pidgin, men samtidig ser den bare grell ut Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Her er nyeste oppdateringene Takker! Unngår helst autopackages men må man så må man. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette er en smaksak. Alle må få bestemme hvilken IM som er best selv. Jeg går for aMsn Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nja, bare utseendemessig. aMSN støtter msn-protokollene en god del bedre enn pidgin, men samtidig ser den bare grell ut Synes emesene er et fint komprimiss... Er jo de som lager gtk-frontenden til amsn2 nå. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Men det er vel fortsatt bare amsn som har støtte for webcam? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) GNU/Linux-brukere bruker da ikke webcam! Endret 11. august 2008 av Decline Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Utviklingsversjonen av emesene kan mota webcam... men thats it... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Men det er vel fortsatt bare amsn som har støtte for webcam? Til min store overraskelse fungerer nå webcam via msn i Kopete (KDE3.5 sin IM-klient)! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Nja, bare utseendemessig. aMSN støtter msn-protokollene en god del bedre enn pidgin, men samtidig ser den bare grell ut Synes emesene er et fint komprimiss... Er jo de som lager gtk-frontenden til amsn2 nå. Ja, sant nok. Har bare aldri fått Emesene til å koble til MSN o.O Må vel ha aller siste versjon kanskje? EDIT: Eyhey 1.0.1 funka jo. Får prøve den en stund. Gotta love arch-repos :3 Endret 11. august 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå