martin808 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) hei, jeg lurer på om det er mulig og ha LAN på håndball gulv. Det er seff mulig og gjøre det men kan man gjøre det uten at bor og stoler lager varige merker på gulvet? Hvordan kan man ungå dette NB: for de som lurer på hva jeg mener med håndball gulvmener jeg sånn gummi gulv som kan få merker. kom gjerne med tips om hvordan man kan ungå varige merker Endret 11. august 2008 av martin808 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Altså gulv som finnes i diverse gymsaler? Lurer egentlig litt på dette jeg og.. Vi skulle arrangere i en hall i Gausdal, og da måtte vi kjøpe/leie et gulvbelegg vi måtte legge over for å få lov til å leie. Det ble selvfølgelig ikkenoe av .. Skulle og arrangere i en hall på Tretten og der sa han ingenting om dette, hva er riktig? Gir det varige merker, eller er det såpass hardt at det overlever? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 mener sånn som er i div gymsaler ja. Det er jo også forkjell på hvor hard det er fra sal til sal Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det skal nevnes at gulvet i Gausdalhallen er av den veldig harde typen. Flere som i løpet av bare et halvår har kneskader o.l. pga det harde gulvet (Idrettslinje) Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 det jeg snakker om er av den myke typen skolen hadde forestilling for foreldre og da ble det merker etter stolene (ca 0,4m ) men dette er borte nå Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Vi arrangerte LAN i vinter i Bøler flerbrukshall i Oslo, som har et mykt gulv av den typen jeg tror menes her. Det er sånn som synker en knapp centimeter inn hvis du klemmer hardt på det. Vi brukte europaller med bordplater på, og la en ganske tykk bølgepapp under (fra rull, veldig greit). Det var ingen merker etterpå, selv der hvor scenen hadde stått (ganske mye vekt fordelt på få, små føtter) forsvant merkene etter noen timer. EDIT: Her er bilde av herligheten: Endret 9. august 2008 av Wizendraw Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er det gulv hvor du kan trykke inn gulvet burde det være relativt greit å arrangere LAN der. Kan du trykke det inn går det veldig ofte ut igjen og, men hvis gulvet er hardt og det ikke blir merker med en gang, men over tid, så er det en annen sak. Uansett, hørtes lurt ut det dere hadde gjort med å bruke bølgepapp under pallene. det skjermer jo litt for gulvet. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var på et lan med rundt 100 stykker ved Lillestrøm, den ble holdt i en gymsal hvertfall. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 kommunen her i lillesand har et lager med beleg/teppe som man får låne gratis viss man leier en av hallene Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Nyttige svar her På det gulvet jeg snakker om er det pemanente merker etter håndball-mål hvis jeg husker rikrig kan du også se spor etter benkene på siden av banen ( disse har bein på 2X22cm da ). Men de "vanlige" benkene ser man ikke meker av Endret 10. august 2008 av martin808 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hadde Lan i ei helg på skola, og ingen fare med gulvet; ) Endret 11. august 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er stor forskjell fra gulv til gulv, vel og merke Men det er alltid lurt og gjøre alt en kan for ikke å bli økonomisk ansvarlig for gulvet, for det er sinnsykt dyre saker. Fikk høre prisen på bytte i Gausdal-hallen og det var noe helt villt Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Tror du det er mulig og få ta en "test" på dette ved og spørre komunen om du kan la en stol med stein i og et bor med stein i stå der i 72 timer eller noe sånt ? ? Utaforr banen da Men det er en hake det er mange klåfingere der ( folk som ikke trener ) og tilsynsvakta er ikke så veldig hyppig med utkastelser ( sellom det står klart og tydelig at hallen er BARE for folk som skal trene så jeg tviler på at det ville ståt uten at noen kødda med det i mer en max24 timer NB snakker om en hall på som har 3 baner + garderober og en gymsal, ikke sånt småtteri Endret 11. august 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå