Gå til innhold

Rimelig BD-avspelar inntil prisane går ned?

Anbefalte innlegg

Er det noko måte å få seg ein rimelig BD-spelar til å bruke før prisane går ned og utvalet opp på avspelarar? Lurte litt på eit eit drev til ein stasjonær PC som eg putter stillegåande vifter i, men ein dedikert avspelar som og tar DVD hadde vore ei betre løysing.

Eg har eit bra lydanlegg som eg vil nytte, om avspelaren dekoder og sender ut til forsterkaren bør vel det gå bra.

I prisguiden ser eg prisnivået ligg på 2500 og oppover.

BD-filmar blir stadig billigare og om eg held eit auge på tilbod her og der kan eg plukke med meg litt forskjellig. Har lyst å byrje no før eg kjøper alt for mykje DVD. Det blir kanskje 42" TV i haust, då vil eg gjerne ha mogelegheiten for BD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er eit stykke frå 2200 til 3600 for PS3. Dessutan synest eg ikkje den ser så fin ut og vil helst ha ein fjernkontroll, ikkje spelkontroll.

Har som sagt kun bruk for ein midlertidig avspelar. Har lest litt om Profile 1.0, 1.1 og 2.0. Einaste 1.1 og 2.0 har som 1.0 ikkje har er picture in picture og tilgang til nedlasbart innhald. Noko som ikkje er spesielt viktig for meg, i allefall ikkje på dette stadiet. Eg vil hovudsakleg få filmane i høgare oppløysing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...