Rudde Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hey, har tenkt til å begyne med softgun igjen xP Og har sett litt rundt! Tenkte litt på ett El, gevær med skyter kraftig å presis (Helst med rødpunktsikte) Eller en el/gass pistol med blowback. Eller en sikkelig kraftig sniper med kikkertsikte x] Takk for svar. EDIT: Har litt lyst på PSG hvis det er mulig å få taki en god PSG Endret 7. august 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ingen som kommer til å hjelpe deg.. Du er ikke gammel nok.. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Finner mange gode på finn osv. Men husk at det ikke er vits å kjøpe en dyr sniper til å skyte på flasker med, men bare hvis man er med i en klubb eller noe. Man blir uansett lei etter noen dager. (hvis man er alene) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er jo verdt å nevne at det faktisk er 18-års grense på slikt nå og det kommer inn under våpenloven. Så strengt tatt har ingen (i Norge) en gang lov å selge deg våpen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Oo. Men jeg har lov å skyte med rifle?! Anyway jeg går for en Jing Gong G36C til 1400 kr. Wickedlike: Den skal brukes i spill. Jeg og noen kompiser 3 på vært lag Eller vi er vel 7 totalt. Driver å leger våre egne oppdrag og utfører dem. Vi prøver mest å utføre oppdragene uten å bruke våpenet til skyting. Ettersom jeg skal adde på en red dot med zoom blir det nok til at jeg bruker den til å spionere. Nei vi er ikke de som skyter på envær fyr som går forbi på gata. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er fullstendig irrelevant hvorvidt du har lov til å skyte med ekte skytevåpen eller ikke. For kjøp, bruk og eierskap av airsoft-våpen (og luftvåpen generelt, såvidt jeg vet) skal man være minst 18 år gammel. Det skal dog sies at noen klubber lar deg spille med verge hvis du er over 16 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå