Helen30 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jupp,skal ha ny telefon,å har ikke anelse hva jeg skal gå for denne gangen...har da hatt tonnevis med telefoner - så jeg vet hva jeg IKKE vil ha!! For å nevne noen jeg har hatt den siste tiden: Nokia N82 Nokia 6220c Nokia N73 Nokia 6500c Sony E K850i Sony E W980 Sony E K810 Samsung U900 Samsung U700 Samsung U600 Samsung G600 (?) LG KU990 -------------------------------- Såh - jeg har da sett på et par modeller nå men er ikke helt sikker som sagt. De jeg har sett på er LG KF750, LG KC550, Sony E c902 og G900. Trenger litt info om dem - til dere som har vært borti en eller flere. Jeg er ikke interessert i trykkskjerm denne gangen. Men vil ha et ok kamera,GOD LYD - både når tlf'n ringer og under samtaler. En brukbar musikkspiller er ikke å forakte - å er telefonen treg er det bare å glemme,både i stand by å når nettleseren er i gang!! Er også interessert i batterikapasitet o.l!! Puh - langt innlegg!! PS: noen som har erfaring med denne nettbutikken http://www.expansys.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå