Niqābninja Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noe som faktisk er akseptert å si i og med at piss er slang for å pisse på engelsk. Hadde det bare vært ment sånn, så Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) We broke a brake snake and went straight in the woods -Petter Solberg Its not only only to win this race -Petter Solberg Edit: helt sikker på at det er noen sikkelig sånne gull korn av engelsk læreren min(!!!) også men kommer ikke på noe Endret 24. august 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 "How much this kosting?" var det en kamerat som sa i Paris. Gutten ble regelrett kasta ut av butikken rimelig kjapt, ja. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 "Can I taste this?" Kamerat som peker på en genser han vil prøve.. (Mulig han mente "test", men det blir feil uansett..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 broken english er noe som veldig ofte skjer (verbalt) når folk er på det stadiet at de oversetter i hodet før de snakker motfor å snakke det naturlig. Moro å høre ^^ JObben er mestere i skakkjørt engelsk i brosjyrer etc, husker desverre ikke alle men noen humrer jeg da over i ny og ne enda. På nettsiden reklamerte de for gjesgiveriet vi har ved siden av, og de skrev at det var fra "1800th century". Det 1800nde århundre er jo år 179000-180000, så ganske futuristisk. Husker også en brosjyre der de reklamerte for et eller annet med en gammel barnetv/radio/whateverkjendis, onkel paul eller noe slik. selv om nordmenn skjønner den norske utgaven, er det ikke enkelt for utlendinger å komme og lese om "uncle paul" uten at det er gjort noe som helst forsøk på å vise at det her er snakk om en figur i media og ikke onkelen til vedkommende som skrev brosjyren. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Petter solberg - It's not only only Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 I have to hell it ut in the vask Genial en fra arbeid Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mener jeg leste bakpå en bok av typen som ble linket til på forrige side, der det sto noe sånt som: Please stand up so I can tell you. Tror det var på en ferge/skip der en av de ansatte skulle telle alle passasjerene Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 En jeg hørte om på arbeidsplassen til en i familien, der en utlending var blitt ansatt: "And the we have to get you a skattcard" En kar jeg hørte om, som hadde fått en omvisning ombord i et fly, av en forholdsvis lekker flyvertinne. Da han gikk: "Thanks for the titt" Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 "And it all went to helvette in the very crap turns" - Petter "English" Solberg... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 it's not the fart that kils its the smell Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kanskje rett, men hørtes så artig ut. Fant denne i bærbar manualen. First things first ble til begynne med begynnelsen Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 First things first ble til begynne med begynnelsen Det heter jo det på norsk også da. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 First things first ble til begynne med begynnelsen Det heter jo det på norsk også da. Det visste jeg ikke, første gang jeg har hørt det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Plutselig røk hageslangen Suddenly smoke the garden snake Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Under muntlig eksamen presterte en av de jeg var i gruppe med å si: I live... ehhh lenger borti veien der, med engelsk utale. Lo meg nesten ihjel, var litt vansklig og holde seg seriøs. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har lest gjennom denne boken flere ganger, og ler like godt hver gang. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ein mann oppdaga at da va masse kliss og mat på golve i ferjå. Han sa: "It's a lot of shit on the floor! Can I get some ass-paper, please?" Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gammal tråd, men får ikke hjelpe. Et gullkorn fra engelsklærern vår: "I have to check the eeh... uh.. Timeplan!" Enda et egentlig: "I give you an anmerkning!" Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Solberg igjen: "It's not the fart that kills you, it's the smell" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå