Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, nå bruker jeg ikke noe av det jeg forklarte heller da, om det er verdt å nevne... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 måtte bare leke meg jeg og. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Fregner er fine! Må spille på dem. Edit: Forresten! Å "softe" huden i slike bilder er blasfemi. Endret 8. august 2008 av pederk Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Likte din versjon veldig godt, pederk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Der begynte det å ligne på noe. Spesielt, men det er nettopp noe slik dette bildet trenger. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Pent, Pederk! Fregner er fine ja. Synes de passer fint til den litt røffe bakgrunnen Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er det ingen som bruker Median til å softe hud? jeg bruker plugins for photoshop, så slipper jeg å dille med altfor mye dilldall. Koster endel dollar, men er verd det. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg må si jeg liker Zodz sin versjon best, men siden jeg redigerte ferdig min versjon før jeg så resten av postene så må jeg jo bare legge den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå