anonymmmmmm Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg vil gjerne ha kritikk på dette bildet. (Også med tanke på redigering) Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg liker ikke det at du har gjort alt S/H utenom øynene, bakgrunnen er litt forstyrrende og lyset er vell flatt for min smak. Ble kanskje litt mye negativt, men det er det jeg synes. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg beklager, men denne "desaturate alt bortsett fra noe"-teknikken er litt ihjelbrukt. Og den fungerer dessverre ikke så meget godt her heller. Bildet ser ut som om hun ligger i gresset eller noe liknende, og det forbinder jeg med livlige farver og en livling jente. Desverre ble det ingen livlige farver, og en jente som ser litt for alvorlig ut for min smak. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jaja, ikke så veldig vellykket altså. Skal se hva jeg får til neste gang Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 det du mangler her er seperasjon, jeg syns hun glir i et med bakgrunnen. Juster lyset på henne i PP. Hun har et fint utrykk, men trenger altså litt mer POP Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Er ikke noen kløpper i redigering akkurat. Om noen føler for å prøve seg så hadde det vært fint. Her er originalbildet (cropet): Endret 8. august 2008 av Wheaten Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg må si meg enig med DeViSoR i det siste. Hun har et fint uttrykk, men bildet trenger med POP. Hardere kontraster hadde gjort seg. Mangelen av avstand til bakgrunnen synes jeg ikke gjør noe særlig, men forsøk heller å leke med litt mer kontrastfull redigering. Både i farger og sorthvitt. Men for all del: Ikke noe mer selektiv farge. Ta det som et råd. Jeg vet du ikke har lang ferdstid, og er derfor ikke klar over hvilke klisjeer som fortsatt kan brukes og ikke. Og denne klisjeen er passert utløpsdatoen for flere år siden, men ikke mange nok til at det blir retro. Naturlige øyne, takk. Edit: Du la ut originalen mens jeg skrev. Jeg har dårlig tid (skal ut på en reportasje), så jeg kan bare skrive at selv ubehandlet er bildet mye bedre. Endret 8. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Takk for kritikk alle sammen. Har som sagt ikke så mye peiling på bilderedigering, men prøver meg frem. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hakke cs på jobb orginalen er adskillig bedre en redigeringen din Lek med leves og curves, mask ut elementene du ikke vil påføre effekt. Gjør ansiktet hennes lysere med levels og bruk curves på hele bildet. Så vil du se stor forbedring tenker jeg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skal se hva jeg får til... Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Ok, jeg prøver igjen: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Tar et forbehold om kvaliteten, er tross alt ikke noe stort bildet jeg har tatt utgangspunkt i... Edit: Fuck, skulle det være farger? Endret 8. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Neida, trengte ikke være i farger. Det var kjempefint Takk! Er det noe sted med en guide om hvordan man softer hud, som ikke er alt for komplisert? Endret 8. august 2008 av Wheaten Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bruk guassian blur på et eget lagt, og visk vekk / masker vekk der det ikek skal være, altså hår og detaljer. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 guassian blur er ikke optimalt. Jeg anbefaler deg å søke litt på google etter teknikker. Jeg har selv ikke funnet noe som funker 100% enda. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ikke dårlig at man ser kamerastativet i øynene hennes... heheh... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hva slaks editing har du brukt på øynene olsen? La til litt noise å bilde siden kvaliteten ikke var helt opptimal. Endret 8. august 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) ikke dårlig at man ser kamerastativet i øynene hennes... heheh... Kamerastativ ble ikke brukt Edit: Alle er så flinke! Jeg må øve mer på både fotografering og photoshopping. Ikke lenge til jeg bestiller speilrefleks nå. Endret 8. august 2008 av Wheaten Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 guassian blur er ikke optimalt. Jeg anbefaler deg å søke litt på google etter teknikker. Jeg har selv ikke funnet noe som funker 100% enda. Ingenting fungerer 100% Det beste er nesten sminke, sålenge de ikke øegger for mye. Blir det gjort av en proff blir det optimalt. For å softe hud må man fjerne kviser/urenheter før selve støvtørkinga, og man kan bruke blant annet guassian blur og surface blur. Hva slaks editing har du brukt på øynene olsen? Kontrast... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det ingen som bruker Median til å softe hud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå