zaqqoZeq Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bare positivt aa ha kraftig psu, saa slipper den aa kjoere paa fullt og broeke saann Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Grunnen til at folk er litt skarpe i svarene er fordi det er irriterende å bruke tid på rette ting og påstander andre(du) kommer med som er fullstendig feil. Dersom du ikke faktisk kan en ting, så er det best å ikke poste noe. Les litt mer om hardware og liknende før du svarer på slike poster som dette. Eller hold deg til ps3 delen av forumet:) Ikke stygt ment, men jeg holder meg langt unna delen der folk spør om hvilke gardiner som passer i stua(har vi sånn del på diskusjon.no?) for jeg vet at jeg kommer bare til å komme med feil svar..(tåplig eksempel, men du to poenget..) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Off-Topic: ps3nerd45, før du skriver noe, vær så snill og ha litt peiling på det du snakker om å ikke kast ut påstander som ikke har ett eneste snev av sannhet i seg! On-Topic: Ville byttet til en SATA-brenner, da du slipper den store IDE kabelen, og det ser penere ut. HD4870 er ett utmerket valg hvis du skal spille, det har kjapt minne som gir en høy båndbredde, som gjør spill i høyere oppløsninger til en god opplevelse! En god strømforsyning har alt å si, den bør også ha nok watt tilgjengelig. Flere watt på en kvalitetsstrømforsyning gjør at den "jobber" lettere (mindre belastning) og da produserer den ikke så mye varme! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Off-Topic: ps3nerd45, før du skriver noe, vær så snill og ha litt peiling på det du snakker om å ikke kast ut påstander som ikke har ett eneste snev av sannhet i seg! On-Topic: Ville byttet til en SATA-brenner, da du slipper den store IDE kabelen, og det ser penere ut. HD4870 er ett utmerket valg hvis du skal spille, det har kjapt minne som gir en høy båndbredde, som gjør spill i høyere oppløsninger til en god opplevelse! En god strømforsyning har alt å si, den bør også ha nok watt tilgjengelig. Flere watt på en kvalitetsstrømforsyning gjør at den "jobber" lettere (mindre belastning) og da produserer den ikke så mye varme! ~ Mortis360 Tja blir en strømforsyning som gir fra seg samme watt som en annen, men har mere watt tilgjengelig, kaldere? En watt er en watt, og en watt produserer så og så mye varme, så jeg ville egentlig ikke sagt at den er kaldere bare fordi den kan yte mer? Men heller hvor godt ventilert den er og hvor sterk viften er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå