Gå til innhold

BK: There are no limits.


ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portrettet var mykt, kanskje litt for mykt i mine øyne. Men det er skarpt og fint.

 

Når det gjelder hoppebildene bærer de preg av litt for mye kontrast pushing og oppskarping? De ble på en måte litt utydelig. Vitsen med hoppebilder (i mine øyne) er å fange en rask bevegelse med skarphet og "øyeblikksmoment". Høylysene ble litt dominerende og du skulle kanskje hatt litt raskere lukker og muligens gått litt nærmere.

Lenke til kommentar

Enig med Mollenpriz. Ville hatt det en del nærmere. På det siste er det alt for lite av gutten og alt for mye andre ting som ikke er noe interessant. Ser bare håret hans her og, ville kanskje tatt det fra en annen vinkel.

 

Likte bakgrunnen til bilde 2, men veldig mørke skygger i ansiktet og på kroppen.

 

Det tredje bildet var kult siden man ser skyggen på veggen. Skulle gjerne sett det litt nærmere..

Lenke til kommentar

eg synes bildene dine av action fortjener ros, fremfor pirking på rammene. Alle action bildene dine oser av liv, og det fortjener du ros for, og ikkje småpirk. Men det var no min mening.

 

skulle eg pirket på noe, ville eg pirket på det siste bilde. synes det hvite stativet burde vært fjernet, det stjeler mye fokus.

Endret av aksjetrading
Lenke til kommentar
Portrettet var mykt, kanskje litt for mykt i mine øyne. Men det er skarpt og fint.

 

Når det gjelder hoppebildene bærer de preg av litt for mye kontrast pushing og oppskarping? De ble på en måte litt utydelig. Vitsen med hoppebilder (i mine øyne) er å fange en rask bevegelse med skarphet og "øyeblikksmoment". Høylysene ble litt dominerende og du skulle kanskje hatt litt raskere lukker og muligens gått litt nærmere.

Du vet vell at man ikke kan bruke raskere lukker enn 1/250 med trådløs blits styring? jeg liker også den looken at bena og armene blir litt uskarpe istedenfor å fryse motivet helt. Det gir bildet litt mere action. Jeg valgte å øke kontrastene siden været gjordet lyset soppas kjipt.

 

Enig med Mollenpriz. Ville hatt det en del nærmere. På det siste er det alt for lite av gutten og alt for mye andre ting som ikke er noe interessant. Ser bare håret hans her og, ville kanskje tatt det fra en annen vinkel.

 

Likte bakgrunnen til bilde 2, men veldig mørke skygger i ansiktet og på kroppen.

 

Det tredje bildet var kult siden man ser skyggen på veggen. Skulle gjerne sett det litt nærmere..

Det jeg prøver på er å ta bilder hvor det ikke bare er motivet som er viktig, men å prøve å få med en litt kul bakgrunn. Ikke alltid lett men man må jo prøve. Jeg er lei av standard action bilder hvor man omtrent kun ser motivet. Det med lyset kan jeg ikke gjøre så utrolig mye med før jeg har fått reflektoren min.

 

Off topic: "There are no limits". Man bruker "are" når man snakker om flertall. :innocent:

Tusen takk for konstruktivt kritikk! Fix'd.

 

Ja, man bruker are om flertall. Jeg har ikke så mye å si om bildene, men jeg mener at "sportsbilder" ikke skal ha rammer som dette. Det er faktisk fullstendig feil. Det tar bort både drama og fart i bildet, i og med at alt er inne i en liten boks. Ut med rammene, inn med action.
Skal se om jeg kan fjerne alle rammene.

 

eg synes bildene dine av action fortjener ros, fremfor pirking på rammene. Alle action bildene dine oser av liv, og det fortjener du ros for, og ikkje småpirk. Men det var no min mening.

 

skulle eg pirket på noe, ville eg pirket på det siste bilde. synes det hvite stativet burde vært fjernet, det stjeler mye fokus.

Why thank you^^ Skal se om jeg også kan få fjernet det. Jeg er ikke så flink til å klone bort slike ting thou.

Lenke til kommentar

For meg blir dette veldig sært. Frosne bevegelser i snodige positurer i forhold til hva jeg er vant med. Jeg ser ofte på disse bildene, men har ingen mening om dem. Heldigvis er det andre som er mer klare i sine meninger.

 

For meg er det bare et bilde som stikker seg litt ut, og det er bilde nummer 3. Jeg liker måten skyggen tydelig projiseres av personen, og at omgivelsene er så lite typiske. Jeg har sett endel slike bilder, og de fleste har noe voldsomt urbant over seg. Dette bildet har ikke så tydelige tegn på at det er urbant, selv om det ikke er i naturen.

Lenke til kommentar
Joda, men tiden står stille som i den reklamen for telefonabonnement med en elefant som har sluppet løs fra sirkuset.

Forøvrig en stilig reklame ...

 

Men jeg er enig at bilde nr. 3 er det beste.

 

Personlig synes jeg det er morsommere å se disse folka i aksjon enn på bilde. Og ZoDz er har jo vist kunstene sine flere ganger for oss rundt Oslo.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...