Viewety Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Var så heldig å få brukket av bensinlokket på en VW Passat 2002 mod. Lurte på om noen her inne har erfaring med noe av det samme, evnt en link til et sted der det går an å kjøpe ett slikt bensinlokk? eller må jeg på en vw foretning å få det ordnet der? Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei! Var så heldig å få brukket av bensinlokket på en VW Passat 2002 mod. Lurte på om noen her inne har erfaring med noe av det samme, evnt en link til et sted der det går an å kjøpe ett slikt bensinlokk? eller må jeg på en vw foretning å få det ordnet der? Setter stor pris på svar Du kan enten gå til møller og kjøpe orginalt der, eller så kan du ta deg en tur innom Torshov bilrekvesita , biltema , bilxtra. de har universal lokk , både med og uten lås. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tipper det er selve lokket (altså det som er festet i karroseriet) som det er snakk om her? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tipper det er selve lokket (altså det som er festet i karroseriet) som det er snakk om her? Det tror jeg fordundre meg du har rett, når jeg leser en gang til her. Det går ann å sjekke ut bruktbildeler.no da, skulle ikke forundre meg om de har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå