Rognalf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) http://rognalf.com/mp3/xp.mp3 Endret 7. august 2008 av Rognalf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er den bassen etter ca 40 sekunder også med i Windows XP? Uansett stilige og oppfinnsomme greier! :--) Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Akkurat den er Windows XP Notify.wav (harpelyd) pitchet ned 3 oktaver. Den og scratchelyden er de eneste som ikke høres ut som originallyden. Jeg skulle skrive dette i første innlegget men glemte det Jeg er glad det falt i smak dog Lenke til kommentar
someOen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det var stilig. Jeg har hørt mye lignende før, men jeg tror dette er den beste xp-sangen jeg har hørt. Veldig bra. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Haha! Denne var konge Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Jøss, takk skal dere ha Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Må lages en musikkvideo til denne da! Med mange forskjellige klipp. For eksempel der en setter inn og ut en USB-ting, akuratt når den lyden kommer. Og masse dialogbokser som kommer opp og ditt og datt. Så må man få redigert alt til å times etter musikken. Den var råbra forresten Endret 8. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Tusen takk Jeg har dessverre ingen videoredigeringsferdigheter, men hvis du eller noen andre kunne fått til noe sånt hadde det vært kjempe Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 haha den var fet.. skikkelig kreativt bruk av de lydene.. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Godt å høre at de ~tre kvarterene ikke var bortkastet tid ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Det første jeg tenkte var: "Hva er galt med PC-en". Men det var jo bare sangen (hehe). Det er merkelig hva disse lydene gjør med en, når de ikke kommer "som planlagt". Endret 14. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå