redoran86 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg kjøpte meg nylig ny pc og sliter med at boblen "Display driver atikmdag stopped responding and has successfully recovered" kommer opp i hjørnet og at maskinen restarter. dette kan skje når jeg lukker et spill eller når maskinen er idle i windows. nettet er fullt av folk med samme problem men jeg finner ingen løsning. kan noen hjelpe? jeg er ikke så flink med pc så bare spør om jeg har glemt å skrive noe som kan hjelpe dere med å svare på spm mitt bedre. I de fleste forum jeg har lest miskenker folk skjermkortet. ATI på sin side sier det kan ha noe med at jeg har to ram brikker eller at maskinen har for svak psu. visa 64-bit radeon 4870 600W psu 2x2gb RAM Endret 7. august 2008 av redoran86 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er ingen konkret løsning på dette problemet. Jeg anbefaler at du tar en titt på disse 70 !!! sidene hos Driverheaven, og prøver ut noen av de tipsene som står spredt utover de sidene. Noen har lyktes, andre ikke..... http://www.driverheaven.net/vista-radeon-d...ding-error.html Problemet har eksistert siden Catalyst 7.3 - ihvertfall. Lenke til kommentar
redoran86 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Ville bare oppdatere og si at jeg installerte vannkjøling for 24 timer siden og den har vært stabil siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå