Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Firefox nettleser.

Anbefalte innlegg

Har i den siste tid fått problemer med at Firefox avslutter på grunn av et problem. Kommer opp en slik melding veldig ofte. Dette er så sinnsykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor den har blitt sånn. Den er slik på både v3.0 og 3.01. Feilmelding lyder: firefox.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne". Så kan jeg velge om jeg vil sende feilrapport osv....

Noen som har den fjerneste aning hva det kommer av? Jeg bruker Windows XP Pro.

Alt av forslag er velkommen...

Mvh The7thsense

Endret av The7thSense
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ja firefox 3 vil kanskje ikke fungere med din XP prøv og gå tilbake til firefox 2.

Har selv problemer med firefox 3 på vista 64 bit så jeg måtte gå tilbake til firefox 2 og da fungerte alt.

Kanskje det kan hjelpe deg. Her kan du laste ned forskjellige firefox versjoner.

firefox

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hvor mange sånne "tabs" eller nettsider har du åpnet i samme vindu? kan hende du har oppe så mange at den bare kræsjer.

Det som var mitt problem med firefox 3 den var så ustabil når jeg hadde mer enn 4-5 oppe at den bare datt sammen. selv om jeg vet pc-en ikke skal ha noen problemer med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Her har du en link så du kan laste ned hvilken som helst versjon av firefox som nettsiden har fått tak i.

Så bare velger du versjonen du vil ha i side menyen og så velger du download.

firefox versjoner

Edit: Jeg har tidligere linket til denne nettsiden i tråden.

Mvh donnieakalefty

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

Ofte ka slike problemer være knyttet til en utvidelse (add-in) i Firefox. Den kan f.eks. fungere bra, f.eks. helt til MS tetter et sikkerhetshull i Windows, eller en annen endring skjer.

Min fremgangsmåte er alltid å deaktivere alle utvidelser, for å se om feilen fremdeles er der. Er den borte, aktiverer jeg en og en utvidelse til feilen kommer igjen. Funker ikke dette prøver jeg en fullstendig av- og reinstallasjon.

Lenke til kommentar
Ofte ka slike problemer være knyttet til en utvidelse (add-in) i Firefox. Den kan f.eks. fungere bra, f.eks. helt til MS tetter et sikkerhetshull i Windows, eller en annen endring skjer.

Min fremgangsmåte er alltid å deaktivere alle utvidelser, for å se om feilen fremdeles er der. Er den borte, aktiverer jeg en og en utvidelse til feilen kommer igjen. Funker ikke dette prøver jeg en fullstendig av- og reinstallasjon.

På Vista x64 har jeg problemer med better gmail, både den vanlige og v2. Fjernet disse og alt funket som før!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...