Gå til innhold

Vil noen hjelpe meg og byggen en datamaskin?

Anbefalte innlegg

Heia.

Som i emne, Noen i stavangerområdet som har peiling på pc.

Sette opp og hjelpe meg og sette sammen, Skal selvsagt få betalt for det. Har ikke noe greie på pc og de kompisa av meg som har er enten i kristiansand eller oslo.

hehe.,

Kriteriene er MINST 19" skjerm, Gjerne større

Utover det er det fritt fram, Må også være med mus og trådløst tastatur, viktig.

PS: Det skal være enGamer pc kombinert surfing.

maks pris 10.000kr

mvh Kenneth

Endret av Svolp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er veldig enkelt og bygge en pc nå til dags, eller du kan få nettbutikken hvor du bestiller pc-en fra til og bygge den for deg.

Men fjern de store bokstavene fra topicen. det er imot forum reglene og en dårlig topic for det ser ut som du skriker.

Qoute retnings linjene:

Dette er et dårlig emne. Det er fordi det er overdreven bruk av utropstegn, samt store bokstaver.

Det du kan gjøre er bare og sette opp pc-en eller fortelle hvor mye du har lyst til og bruke på skjermen og hvor mye på pc-en.

Trenger du mus og tastatur og?

Nevn alt du trenger og om du har noe.

Lenke til kommentar

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

God kveld! Jeg kan anbefale en av to ting.

Enten kan du bestille Netshop sin DinSide PC eller Datakjeden sin DinSide PC.

Datakjeden finner du rett nedforbi Kvadrat. Så det er ikke lange turen å ta, slik at du kan ta turen inn og bestille fra butikken direkte. Her skal det nok også være mulighet for deg å se og føle på andre komponenter som tastatur og mus, slik at du kan finne noe du liker.

Nå er Radeon HD 4870 mer populært, men GeForce GTX 260 er langt fra noe dårlig skjermkort. Ytelsesmessig vil det være lite til ingen forskjell mellom Netshop og Datakjeden.

Fordelen med Datakjeden er at du får snakket ansikt til ansikt med dem du skal kjøpe PC av, du får sett og følt på PCen og samt om du skulle være utrolig uheldig og noe går galt, er det enklere å komme ned personlig enn å måtte sende den inn via posten for å få den reparert.

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar

Datakjeden finner du rett nedforbi Kvadrat. Så det er ikke lange turen å ta, slik at du kan ta turen inn og bestille fra butikken direkte. Her skal det nok også være mulighet for deg å se og føle på andre komponenter som tastatur og mus, slik at du kan finne noe du liker.

Nå er Radeon HD 4870 mer populært, men GeForce GTX 260 er langt fra noe dårlig skjermkort. Ytelsesmessig vil det være lite til ingen forskjell mellom Netshop og Datakjeden.

Fordelen med Datakjeden er at du får snakket ansikt til ansikt med dem du skal kjøpe PC av, du får sett og følt på PCen og samt om du skulle være utrolig uheldig og noe går galt, er det enklere å komme ned personlig enn å måtte sende den inn via posten for å få den reparert.

Tar meg nok en tur ned på dataskjeden og handler den PC`n der tenker jeg :)

Men, en annen ting. Hvis det er en god gamer/sufer pc.

Har det noe prismessig og si for datamaskiner på hvilke tid på året det blir kjøpt?

samma om jeg kjøper nå eller rundt novembeR?

hehe, må bare spørr :)

Lenke til kommentar

-Intel core2 DUE 3.16Ghz

-4G ram 1k Mhz corsair dominator feks

-750G disken Samsung F1 32Mb er fin

-Corsair 750 PSU har jeg og er veldig fornøyd med

-Skjermkort ATI HD4870(nesten et must:p) eventuelt kan du vente til 4870 x2 kommer men den vil koste litt mer

-HK: et eller annet som støtter crossfire er kjekt å ha P5E har full støtte for dette.

EDIT: Datakjeden pcen har bedre skjermkort, men jeg vil fortsatt påstå at 4870 gir deg mest for pengene om du bygger selv

Endret av Dundersalt
Lenke til kommentar

Tar meg nok en tur ned på dataskjeden og handler den PC`n der tenker jeg :)

Men, en annen ting. Hvis det er en god gamer/sufer pc.

Har det noe prismessig og si for datamaskiner på hvilke tid på året det blir kjøpt?

samma om jeg kjøper nå eller rundt novembeR?

hehe, må bare spørr :)

Først og fremst er det jo selvfølgelig slik at prisene synker konstant da det heletiden kommer noe nytt. Nå har bla intel satt ned prisene sine. Snart kommer ATI med nye kort da blir kanskje deres kort billigere...

Kort sagt finnes sikkert gode og dårlige tidspunkter for å spare noen hundrelapper eller ei. Men man kan alltids vente "litt til" gjør man det får man aldri kjøpt noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...