Rimrill Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bilstilte hele pakken "spilleren" fra amentio.no. Etter at komponentene var satt sammen fant jeg ut at noe var galt, da jeg ikke fikk opp noe skjermbilde ved start av maskin. Etter lange uker med feilsøking og prøving av ulike deler opp mot en annen pc har jeg fortsatt ikke funnet ut spesifikt hvor feilen ligger, men er sikker på at alle deler(inkludert skjerm) fungerer godt, bortsett fra hovedkortet/prosessor. Jeg har rikelig erfaring med pc bygging og har behandet hver enkelt del med "silkehansker" så jeg vet også at feilen ikke er skapt av meg selv, samtidig er alle delene, eller pakken, anbefalt her, så de ulike komponentene må være høyst kompatible. Dette er forferdelig synd og en stor skuffelse for meg, da jeg har ventet lenge på denne maskinen. Noe er galt m/ hovedkort eller prosessor, og har vært det fra starten av, men det er vanskelig å finne ut av på egen hånd. Jeg trenger hjelp og henvender meg til dette forumet, da "spillerne" er hardware.no's skaperverk... Jeg vil fortsette og prøve å finne ut av feilen, men trenger noen gode forslag fra dere. hvordan løser jeg dette? Vil leverandør hjelpe meg? Hvordan kan jeg eventuelt benytte meg av garantien som følger med, uten at leverandør hevder at jeg står for feilen? Mvh Thomas Skogholt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 De aller fleste store bedrifter tar sånt ganske lett og bare ber deg sende inn varen så de kan få testet den og dokumentert at noe er galt. Det du gjør er og ringe ditt du kjøpte pc-en/delene som du nevnte var amentio. Så spør du hvordan du lettest skal sende pc-en eller delene som du tror er ødelagt tilbake til dem så tester de dem så sender deg nye deler og så får vi håpe alt fungerer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå