Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger tips. Vil vise hva jeg føler for en jente jeg liker.

Gjest Frustrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert!

Hei. Kunne trengt noen tips her jeg nå. Har seg sånn at det er en jente jeg liker godt, og jeg _tror_ hu liker meg også. Vi har kjent hverandre en liten stund nå, og jeg var for kort tid siden ute sammen med hu på kino og litt sånt. Det gikk kjempebra, og føler vi fikk god kontakt, og vi avtaltes å møtes igjen imorgen (fredag). Så jeg begynner å planlegge, jeg kjøper en film og hadde tenkt vi kunne ha en filmkveld elns hjemme hos meg, da blir det enkelt for meg å vise at jeg er virkelig interisert og jeg får avklaring på om hun liker meg eller ikke, for hjemme hos meg så kan jeg jo forsiktig legge armen rundt henne og se hva som skjer osv.

Men spol fram til idag når vi satt å prata litt på msn, så fikk jeg et litt kjedelig spørsmål. Hun lurte på om hun kunne ta med seg en venninde (jeg kjenner venninda godt), For å være hyggelig svarte jeg ja, mens jeg egentlig satt å tengte "faen i helvette, hva skal jeg gjøre nå!?" Hvordan skal jeg nå klare å få vist henne at jeg er interisert og gjerne vil lenger enn å bare være venner? Jeg er litt sjenert av meg, så dette er vanskelig nok for meg når det bare er oss to, men med en person til tilstede så blir det umulig for meg å prøve meg på noe sånt. Tenk om jeg har misforstått og at hun egentlig bare vil være en venn? Jeg klarer liksom ikke tanken på å bli avvist forran folk!

Så folkens noen som kan hjelpe meg med noen tips i denne sammenhengen? Vil så gjerne vise henne hva jeg føler, men tror ikke jeg klarer det med hun venninda tilstede. Og hele pointet med møtet imorgen var jo at jeg ville vise henne hva jeg føler for ho! ååå blir gal snart!! Orker snart ikke gå å holde følelsene inne lenger! :p

Velger å bruke gjestefunksjonen her, siden jeg har en del venner på forumet og de trenger ikke vite om dette. Dersom det skulle spille noen rolle så er jeg 18år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke vist at du er glad i henne når vennina hennes er der, ta det en annen gang der dere er alene. Sannsynligvis var det hun andre som spørte om å være sammen med din utkårede som gjør at hun spørte deg om det var greit at vennina hennes skulle være med.

Lenke til kommentar
Gjest Ikke fult så frustrert lenger.

Veninna vet det meget godt. Venninna hennes er nemlig søskenbarnet mitt, og det var hu som gjorde at jeg ble kjent med ho jeg liker. Men har funnet ut hva vi skal gjøre, vi skal ned til en kamerat av meg å se film og bestille pizza og litt sånt. Men hva hvis jeg helt uskyldig spør om ho har lyst til å bli med ut en liten tur og ta litt luft elns, også gå en lita tur til et fint sted jeg vet om som ligger like ved huset. Er et lite sted med en benk og drit bra utsikt.

Den oprinnelige planen min var jo at jenta skulle komme hjem til meg så skulle jeg stelle istand skikkelig på rommet med stearinslys og godteriskåler og det hele, også ture bort til den benken etterpå ved kveldinga, det er et skikkelig fint sted så det er der jeg oprinnelig hadde tenkt til å prøve vise ho ganske klart at jeg ikke bare hadde vennskap i tankene.

Kanskje spare det til jeg får ho for meg selv? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Ikke fult så frustrert lenger.
Ta med venninna? :dontgetit: Hvor gammel er hun?
17, og som sagt i forrige post, så er venninna søskenbarnet mitt. Er skråsikker på at det er søskenbarnet mitt som har bedt om å få bli med.
Lenke til kommentar

Whata hell, hvorfor skal dette være så rart at hun skal ta med ei vennine? Ting skjer ikke overnatten maed alle folk. Jeah sure det gikk fint på kino først egang dere gikk ut, og hadde det trivelig, men HUSK dette var på et offetlig sted, hun kunne føle seg trygg på. Nå skal dere vare alene, og hun føler seg kanskje litt ukonfortabel uten å tørr å si det til deg, så derfor tar hun kanskje med seg vennina. Så prøv å ta dette med ro og bevis til henne at du er en hyggelyg fyr og at hun kan føle seg trygg i lag med deg. Nest egang vil hun komme allene;)

Eller det kan bety at hun rett og slett ikke er interesert i deg på den måten.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...