Gå til innhold

Tilskudd, handle i Sverige?


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Jeg trener ikke til vanlig for øyeblikket, men vurderer å starte med noe sykling. prøvde meg nettopp på et befalsopptak men røk på styrken. Kjipt, men sånn er det. Etter militæret har jeg gått ned fra å veie 91kg til 82, og det fortsetter å synke. Dette er mye pga jobb da jeg uheldigvis ikke har til til å spise....Det gjør ikke meg noe foreløpig. Kjipt er det allikevell å nå komme godt over kravet pga vektreduksjonen. Men, nok om det...

 

Jeg har hørt at mye tilskuddsmidler er billige i Sverige. Hva kan være greit å kjøpe der ift den sitasjonen jeg er i? Skal over ved Svinesundsgrensa, så kom gjerne med steder dersom det er steder som er kjent...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få orden på kostholdet får du kjører på med tilskudd..

Er det ikke for å få orden på kostholdet at man bruker tilskudd? Sikkert sunnere med ordentlig mat, men en shake på jobben kan jo funke some et et raskt, enkelt og billig mellommåltid.

 

Men er selvsagt helt enig i at man bør ha styring på hva man trenger av næringsstoffer, og hvor mye man får i seg.

Lenke til kommentar

nei, som ordet tilsier så er ett tilskudd noe man bruker der maten ikke strekker til... Hvis det er vektoppgang du vil oppnå, finnes det mange veier til det - UTEN tilskudd... Du sier du ikke har tid til å spise, samme når du spiser bare du får i det nok kcal, legger du deg i overskudd så kommer du til å gå opp, enklere blir det ikke..

Lenke til kommentar

ikke for å si noe stygt om deg Raager - men du driver jo rett og slett reklame for Myo her inne, nesten i vært innlegg du har så legger du til en link fra Myo. Og hva som gjør ting fra Myo så veldig mye bedre enn fra andre produsenter nevener du aldri, greit du har erfaring fra Myo og blir sponsa, men... Greit og få vite at man har andre alternativer, enn bare Myo - var det som var poenget mitt.. :)

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
ikke for å si noe stygt om deg Raager - men du driver jo rett og slett reklame for Myo her inne, nesten i vært innlegg du har så legger du til en link fra Myo. Og hva som gjør ting fra Myo så veldig mye bedre enn fra andre produsenter nevener du aldri, greit du har erfaring fra Myo og blir sponsa, men... Greit og få vite at man har andre alternativer, enn bare Myo - var det som var poenget mitt.. :)

 

Med unntak av å nevne bodyshop så har vell heller ikke du kommet med så mye nyttig imho...

 

Men har vært i Sverige nå så det er for sent nå :) Fant butikkene men var usikker på hva jeg skulle handle så droppa det hele...

Lenke til kommentar

Du ber om hjelp, du får svar, men er fortsatt "uvitende" hvis du ikke leser innlegg folk skriver til deg så burde du kanskje bare drite i å legge ut noen topic`er her, som jeg skrev så burde du få orden på kosthold før du bruker kosttilskudd og ikke minst VITE av du putter i deg.. Viser jo bare hvor lite du leser over når du ikke greier å gjenta butikken jeg skrev..

 

Hva vil du vi skal si a? "kjøp alt du kommer over, alt tilskudd er bra for folk som ikke har peiling -- tar du proteiner og kreatin så blir du en kraftkar med engang.."

Lenke til kommentar
ikke for å si noe stygt om deg Raager - men du driver jo rett og slett reklame for Myo her inne, nesten i vært innlegg du har så legger du til en link fra Myo. Og hva som gjør ting fra Myo så veldig mye bedre enn fra andre produsenter nevener du aldri, greit du har erfaring fra Myo og blir sponsa, men... Greit og få vite at man har andre alternativer, enn bare Myo - var det som var poenget mitt.. :)

 

Helt i orden det, jeg er åpen for kritikk. :)

Jeg har gode erfaringer med Myo, og prøver bare derfor og fortelle om det. Selvfølgelig har man andre gode alternativer, men jeg bare forteller om hvilke produkter jeg er fornøyd med. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...