opzioni Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har et MSI kt3 ultra2 hovedkort, og jeg lurte på om det går fint ann å kjøpe MSI GeForce4 Ti4200-8X 128MB DDR DVI til hovedkortet mitt? ellers bare lurte jeg på om dette kortet kjøre c&c generals helt fint og andre grafikk krevende spill? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis du har en AGP port på kortet ditt så kan du ha det kortet. Men jeg ville heller satset på Ati radeon 9500 Pro. Er en "liten" del bedre Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja,du kan trygt kjøpe det skjermkortet! Et bra skjermkort pris-ytelsemessig! kortet kjører c&c generals helt smooth,og andre krevende spill går også helt fint! Lenke til kommentar
eiga Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, skal gå bra det. HK'ditt støtter opptil 4xAGP, du må ha ett helt nytt HK med støtte for 8XAGP om du skal utnytte kortet fult ut. Hvor mye du taper, vet jeg ikke, tror ikke det er så mye. Kortet henger enda ganske bra med på 'haugen', men om du kan vente noen månder kan det hende at det blir litt billigere(når FX tar over for Ti serien). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, skal gå bra det.HK'ditt støtter opptil 4xAGP, du må ha ett helt nytt HK med støtte for 8XAGP om du skal utnytte kortet fult ut. Hvor mye du taper, vet jeg ikke, tror ikke det er så mye.. Nei, det må han ikke. Dette kortet hadde ytt 100% på noe rundt 2X! Det at det kan kjøre på 8X har ingenting å si for ytelsen. Selv ikke 9700pro klarer å nærme seg 8X.. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, skal gå bra det.HK'ditt støtter opptil 4xAGP, du må ha ett helt nytt HK med støtte for 8XAGP om du skal utnytte kortet fult ut. Hvor mye du taper, vet jeg ikke, tror ikke det er så mye.. Nei, det må han ikke. Dette kortet hadde ytt 100% på noe rundt 2X! Det at det kan kjøre på 8X har ingenting å si for ytelsen. Selv ikke 9700pro klarer å nærme seg 8X.. Har du en link om emnet? Jeg er ikke så oppdatert på skjermkort, men med de nye vertex- og pixel-shaders krever det litt ut av kortets båndbredde(intern og extern). Vet at ytelses forskjellen var minimal i sin tid mellom 1X og 2X AGP, men det kan ikke sammelignes i dag. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det har vært diskutert opp og ned maange ganger, 8X AGP gir pr i dag forsvinnende liten ytelsesøkning. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det har vært diskutert opp og ned maange ganger, 8X AGP gir pr i dag forsvinnende liten ytelsesøkning. Javel, så sier vi det :wink: Tviler ikke på det, tok et søk(foruum.hardware.no) men fikk over 90 treff, hvor jeg bladde 3-4 sider uten å finne noe av relevans. Et tips kan være å legge ved en link til å støtte opp rundt det man sier(i tilfeller som dette). Jeg er ikke fornøyd med at tingene 'bare er sånn'. Jeg foretrekker å sette meg inn i tingene selv. Ett godt forum skal/bør fungere på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå