LOBOS Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har et litt rart "problem" på det nye toweret mitt. Saken er slik at på den har jeg 2 vifter som er standar vifter til det toweret. Cheiftech miditower sølv med 360w strømforsyning. MEN jeg kan bare sette på den ene ( den jeg kjøpte ekstra ) mens den som sitter i døra på toweret får marskinen til å nekte å starte hvis den står i??? Siden jeg har P4 og 3 andre vifter inni toweret er det ikke noe problem sånn sett men bare jævla rart. Noen andre som har vært borti noe lignenede? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har den vifta alltid vært sånn? Hva skjer når du prøver å starte maskinen med den vifta i? Det kan høres ut som om det er kortslutning, men jeg syns det høre rart ut. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det står jo at maskinen nekter å starte... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det står jo at maskinen nekter å starte... Er det ikke anntydning til liv i det hele tatt eller begynner ting å starte opp? Jeg ville tatt med kassa dit jeg kjøpte den og bedt dem se på det Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 eeeeh.... Den reaksjonen jeg får når den vifta står i er akuratt den du får om du tar ut stikkkontakten til toweret Ergo ingen reaksjon... Det er det som er så rart. Det med å ta med hele toweret når det bare er vifta som ikke funker gidder jeg ikke. Jeg sitter og skriver dette på den pcen jeg snakker om. Tror nok jeg heller tar å skrur av dør vifta å testern på en annen pc først.... Når jeg gidder hehe. Litt derfor jeg spørte om noen har vært borti noe liggnende er litt lat på sånne "egentlig ikke noe problem" ting. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 det er også en mulighet ja 8)(syns det smily-facet passa veldig bra til været i dag!) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Merkelige greier! sikkert vifta som er kortslutta. Skjedde dette bare plutselig eller har den alltid vært sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå