Kelben Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Jeg lurer på om noen av dere vet om noen gode Norske Jakt og friluftssider? Som mange likesinnede dukker innom nå og da. Har søkt litt rundt, men finner ikke så mye. Noen tips ville verdt kjempemessig! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er for øyeblikket ganske aktiv på kammeret.no, et ganske stort forum der man garantert får svar på spørsmål av vennligsinnede medjegere! Lenke til kommentar
Kelben Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er for øyeblikket ganske aktiv på kammeret.no, et ganske stort forum der man garantert får svar på spørsmål av vennligsinnede medjegere! Takk takk! =) Lenke til kommentar
celebra Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg er for øyeblikket ganske aktiv på kammeret.no, et ganske stort forum der man garantert får svar på spørsmål av vennligsinnede medjegere! Takk takk! =) Eller blir totalt overkjørt av gamle grinebitere, og gjerne få passet sitt påskrevet i samme slengen. :!: Ellers er http://jeger.dk og et greit sted å gå for å få beriket sin kunnskap om jakt, og kanskje få litt kjeft i samme slengen :!: Mange med "sterke meninger" ute på nettet gitt Endret 7. august 2008 av celebra Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hehe, fikk nettopp "fulgte du ikke med på jegerproven eller!?!?!?!?!?!?" i fleisen på kammeret. Bra jeg vet å bite fra meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå