Gå til innhold

Ccleaner for linux ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i all verden skal du med slikt i linux? :p

Jeg vet ikke. Men for de som kommer over fra Windows kan det virke for godt till og være sant at man ikke trenger og tenke på spyware, virus, etc. Om man har litt sunn fornuft selvsagt.

Jeg hadde selv problemer med og tro på dette da pcen var på vei ut vinduet. Bruken av maskina har aldri vært mindre stressende enn etter at Linux ble tatt ibruk.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

skal forklare hvorfor jeg tenkte på ccleaner for linux. det er fordi når man kjører ccleaner i windows sletter man hele loggen til iexplore og firefox feks.

jeg bruker bare firefox. så når jeg sletter loggen i firefox så blir ikke hele loggen borte. for når jeg skriver noe i url feltet etter jeg har slette ALT av loggen er den ikke borte. kommer opp masse sider.

derfor. er lenge siden jeg hadde windows men kom plutselig bare på det med ccleaner. irriterer meg grønn på at hele loggen ikke blir slettet :hrm:

Lenke til kommentar
jeg bruker bare firefox. så når jeg sletter loggen i firefox så blir ikke hele loggen borte. for når jeg skriver noe i url feltet etter jeg har slette ALT av loggen er den ikke borte. kommer opp masse sider.

derfor. er lenge siden jeg hadde windows men kom plutselig bare på det med ccleaner. irriterer meg grønn på at hele loggen ikke blir slettet :hrm:

Hva med å bruke Clear Private Data under Tools? (ctrl + shift + del) i FF3 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...