1915 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da jeg hadde windows da brukte jeg ccleaner. finnes det noe lignende program for linux ? takk Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke vært borti det. Du trenger det strengt talt ikke. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Her står det litt nyttig info http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=264657 Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva i all verden skal du med slikt i linux? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hva i all verden skal du med slikt i linux? Jeg vet ikke. Men for de som kommer over fra Windows kan det virke for godt till og være sant at man ikke trenger og tenke på spyware, virus, etc. Om man har litt sunn fornuft selvsagt. Jeg hadde selv problemer med og tro på dette da pcen var på vei ut vinduet. Bruken av maskina har aldri vært mindre stressende enn etter at Linux ble tatt ibruk. Endret 8. august 2008 av Ördög Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 skal forklare hvorfor jeg tenkte på ccleaner for linux. det er fordi når man kjører ccleaner i windows sletter man hele loggen til iexplore og firefox feks. jeg bruker bare firefox. så når jeg sletter loggen i firefox så blir ikke hele loggen borte. for når jeg skriver noe i url feltet etter jeg har slette ALT av loggen er den ikke borte. kommer opp masse sider. derfor. er lenge siden jeg hadde windows men kom plutselig bare på det med ccleaner. irriterer meg grønn på at hele loggen ikke blir slettet Lenke til kommentar
t_k Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 KDE 4 har CC. Ellers har jeg ikke sett det til Linux. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg bruker bare firefox. så når jeg sletter loggen i firefox så blir ikke hele loggen borte. for når jeg skriver noe i url feltet etter jeg har slette ALT av loggen er den ikke borte. kommer opp masse sider. derfor. er lenge siden jeg hadde windows men kom plutselig bare på det med ccleaner. irriterer meg grønn på at hele loggen ikke blir slettet Hva med å bruke Clear Private Data under Tools? (ctrl + shift + del) i FF3 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 er jo den jeg bruker. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Og da blir ikke alle nettsidene du har besøkt borte? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du er sikker på at det ikke bare er bokmerkene dine du ser der? Hvis ikke, bør du deaktivere alle plugins og se om det fungerer som det skal da. Gjør det ikke det, rapporter buggen. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du må starte firefox på nytt etter at du har slettet loggen for at sider du har besøkt ikke skal dukke opp i url-feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå