159660 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Leter etter et program jeg kan styre Winamp med, til enten S40 eller S60. Finner flere ved et enkelt Google søk, men de jeg har testet var ikke så imponerende Så om noen har brukt/bruker dette og kan anbefale meg en, så hadde jo det vært hyggelig. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har du prøvd Nokia wireless presenter? Den funker greit på det meste. Du må legge inn "kodene" selv (Ctrl+Alt+p og lignende). Kan være litt stress med det, men når det er gjort funker den utmerket. Har ikke Winamp selv, så jeg har ikke testet det selv. Regner med det er slike snarveier i winamp også (som beskrevet ovenfor). Bruker pil tastene på telefonen og tastaturet for å styre det som trengs. Kan brukes på alt av programmer som har slike snarveier. Og ikke minst: Det er gratis Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Salling Clicker.. Kan brukes til å fjernstyre mange programmer, bla winamp, powerpoint osv osv. Koster vel penger, men alt finnes jo gratis om man leiter litt.. Lenke til kommentar
159660 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 [..]Regner med det er slike snarveier i winamp også (som beskrevet ovenfor). [..] Ja, det er det, bruke de mye i spill osv. Takk for svar, skal prøve den. Salling Clicker.. Kan brukes til å fjernstyre mange programmer, bla winamp, powerpoint osv osv. Koster vel penger, men alt finnes jo gratis om man leiter litt.. Så ikke dum ut dem heller, må testes den også, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå