simex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei, jeg har nettopp formatert den bærbare pc'en min, og har fått installert SP3 og det meste av drivere, men MS update vil ikke være helt med på dansen. Jeg får fint lastet ned updates og programmer, men får dem ikke innstallert. får fail på alle. Og feilkoden jeg får opp er 0x80244019. Har prøvd å google den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har du innstalert antivirus og brannmur? Kan hende en av disse sperrer for oppdateringene dine. Skru av disse vis du har bare midelrtidig og se om du får lov til det nå. Prøv også og skru pc-en av og på og se om dette hjelper deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjekk denne tråden og den hardware.no artikkelen som er linket. Mulig det hjelper. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg har fått dette til å fungere om du installerer "Windows Update Agent" manuelt. Følg denne guiden: http://msmvps.com/blogs/athif/archive/2006...alling-WUA.aspx Husk å bruke kommandokonsollet med /force triggeren. "WindowsUpdateAgent20-x86.exe /wuforce" Deretter går du til Windows Update igjen, hvor du må laste ned noen oppdateringer til den. Etter det skal alt fungere. Endret 8. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
simex Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 takk for hjelpen, men har fått flere problemer med pc'en er en HP DV 9074ea. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) *ignorer, jeg fant ut av det* Endret 20. august 2008 av Fjonisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå