Gå til innhold

Hvorfor laster eg treigt på kazaa?

Anbefalte innlegg

Hei!

Når eg laster ned ei fil som feks 100 mb fra kazaa ... så får eg topp kb/s hastighet. Men visst eg skal laste ei fil som er feks 500 mb så laster eg på 3 kb/s eller 0,90 Kb/s hvorfor er det sånn?

P.S eg har brannmur i routeren kan det ha noe å si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes et lite lurt program som heter Kazaa Cheater, Det laster opp alle filene du Sharer. Sånn at de som laster ned fra deg, på en måte ikke laster ned fra din maskin, men det lille programmet, er litt innviklet det der. Men det funker, tar litt tid før alle filene er uploadet, men etterhvert vil du merke forskjell, din nedlastnings hastighet blir kjappere, fordi du på en måte ikke har noen som "bruker" maskinen din... Skjønte den? :smile:

Du kan laste det ned på Kazaa, det tar et minutt eller to å laste ned.

Det heter KAZAA CHEATER

Lenke til kommentar
Det finnes et lite lurt program som heter Kazaa Cheater, Det laster opp alle filene du Sharer. Sånn at de som laster ned fra deg, på en måte ikke laster ned fra din maskin, men det lille programmet, er litt innviklet det der. Men det funker, tar litt tid før alle filene er uploadet, men etterhvert vil du merke forskjell, din nedlastnings hastighet blir kjappere, fordi du på en måte ikke har noen som "bruker" maskinen din... Skjønte den?  :smile:

Du kan laste det ned på Kazaa, det tar et minutt eller to å laste ned.

Det heter KAZAA CHEATER

:roll:

Lenke til kommentar

Kazaa er jo stooort enda. Last ned nyeste "Kazaa Lite" så downer du bare filer som har mange users! i tilleg bruker du proget speed up! (Nye kazaa lite kobler deg også opp mot Imesh nettverket så der finner du mye!

Tro meg! jeg brukte og HATE kazaa, men ikke nå lengere 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...