RoMaN Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei! Når eg laster ned ei fil som feks 100 mb fra kazaa ... så får eg topp kb/s hastighet. Men visst eg skal laste ei fil som er feks 500 mb så laster eg på 3 kb/s eller 0,90 Kb/s hvorfor er det sånn? P.S eg har brannmur i routeren kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 I tilfelle du ikke visste det, laster man ned fra andre brukere når en laster ned fra KaZaA. Det at du får høy eller lav hastighet er nemlig basert på hvor kjapt han du laster ned fra kan sende. Lenke til kommentar
janecam2003 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det finnes et lite lurt program som heter Kazaa Cheater, Det laster opp alle filene du Sharer. Sånn at de som laster ned fra deg, på en måte ikke laster ned fra din maskin, men det lille programmet, er litt innviklet det der. Men det funker, tar litt tid før alle filene er uploadet, men etterhvert vil du merke forskjell, din nedlastnings hastighet blir kjappere, fordi du på en måte ikke har noen som "bruker" maskinen din... Skjønte den? :smile: Du kan laste det ned på Kazaa, det tar et minutt eller to å laste ned. Det heter KAZAA CHEATER Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Så hva er denne cheateren for noe egentlig? Har sluttet å bruke Kazza etter at jeg begynte å bruke DC++, og har ikke tenkte å gå tilbake. Det var ingen "cheater" da jeg brukte kazza... Hva er egentlig meningen med den? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det finnes et lite lurt program som heter Kazaa Cheater, Det laster opp alle filene du Sharer. Sånn at de som laster ned fra deg, på en måte ikke laster ned fra din maskin, men det lille programmet, er litt innviklet det der. Men det funker, tar litt tid før alle filene er uploadet, men etterhvert vil du merke forskjell, din nedlastnings hastighet blir kjappere, fordi du på en måte ikke har noen som "bruker" maskinen din... Skjønte den? :smile: Du kan laste det ned på Kazaa, det tar et minutt eller to å laste ned. Det heter KAZAA CHEATER Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hovedmeninga er vel å ødelegge det som er igjen av nettverket vil jeg våge å tro. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Og meningen er? Hovedmeninga er vel å ødelegge det som er igjen av nettverket vil jeg våge å tro. På hvilken måte? Hvordan? Hva er det programmet gjør? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Bru DC++ istedet, mye bedre! Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kazaa er jo stooort enda. Last ned nyeste "Kazaa Lite" så downer du bare filer som har mange users! i tilleg bruker du proget speed up! (Nye kazaa lite kobler deg også opp mot Imesh nettverket så der finner du mye! Tro meg! jeg brukte og HATE kazaa, men ikke nå lengere 8) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kazaa Hack, gjør at share raten din makser på 1000, og du finner automatiskt bedre nedlastingssteder. Lenke til kommentar
ujuli Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 kor kan du lasta ned dc++ fra?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ujuli: http://www.google.com/search?num=100&hl=en...ogle+Search&lr= ujuli igjen: hacking er ikke for nybegynnere...det kan være (er) ganske vanskelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå