Gå til innhold

Update 2.42 får spill til å fryse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jeg ha en hdd med fat32 koblet til for å ta back up så filene blir lagret noe sted?

Ja, det må du. Er du som meg så har du kanskje noen gb liggende på ps3'en din, så da holder ikke en usb (aka minnepenn?). Selv har jeg brukt "Norton PartitionMagic" til å formatere disker til fat32. Med den kan du også feks lage to partisjoner; en i fat32 og en i NTFS. Da slipper du å kaste bort hele plassen på et gammelt filsystem.

Sant at noen har mer på, men en minnepenn på 16 GB klarer vel det meste? En god del videoer/demoer og eventuelt bilder burde man få på, og en del klarer man jo seg uten. Bedre å ha en fungerende konsoll :) Har du mer enn dette blir vel løsningen over mer praktisk. Husk at full restore tar MANGE timer, så kan være bra å få prøvd det snarest. Hvis problememne fortsetter sender du en mail til ps3 support, ser ut som om de kan hjelpe en del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Problemet er atjeg hverkenhar en minnepenn på noen gb eller en egen ekstern harddisk.

Får se om jeg får tak i noe...

Takk for svar forresten ;)

Elkjøp har en 4GB minnepinne til 99kr nå ;) (i butikken)

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar

Flere som sliter med at PS3-en ikke finner BR-platen? Min klarer kun å lese av spillet/filmen som står i "hver andre gang", og om den klarer å starte - henger den seg som regel etter noen minutter. Utrolig frustrerende, har ikke mye lyst å sende den inn på service ...

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...