Panic Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Skal kjøpe ny hjemmekino-reciever til rundt 3-4000,- og lurer på hva jeg skal velge. Har sett litt på disse 4: Harman/Kardon AVR 247 - 3484,- Sony STR-DA1200ESB 3916,- Pioneer VSX-918V-K 4395,- Pioneer VSX-917V 3190,- Onkyo TX-SR674 Sort 4490,- Dere må gjerne komme med andre forslag også. Skal i første omgang bruke de sammen med Dynavoice F6 + et radionett hjemmekinoanlegg, men har planer om å utvide til noe større og bedre etter hvert. Hva tror dere er best å velge? Skal bruke det mest til film, men også musikk. Endret 7. august 2008 av Panic Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg ville satset på H/K'en, da den har best effektdel. Angående utvidelse så kan du jo satse på Dynavoice senter og bakhøyttalere også. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har du vurdert Denon sin AVR-1908? Bruker denne sammen med 4x F6 selv. Brukte tidligere en Pioneer VSX-916. Synes det ble bedre lyd med Denon`n , men det er vel smak og behag. Jeg byttet i grunn bare for å få HDMI switching. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Takk for svar. Har sett litt på denne også Yamaha RX-V663 og lurer på om det ville være lurt å legge litt ekstra i en reciever som støtter HD-formatene, med tanke på fremtiden. Vil isåfall den være et godt valg? Eller finnes det bedre alternativ? Endret 9. august 2008 av Panic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg fikk den receiveren du linker til for to dager siden. Det er en meget god receiver i mine øyne, med masse kraft. Den har preout på alle kanaler så man kan bygge ut med mer effekt (om man trenger det i fremtiden. Jeg kjører F6 som fronthøyttalere og de spiller som en drøm sammen med Yamaha. Du kommer ikke til å angre hvis du går for denne receiveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå