oollee Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei.. fyller 16 nå snart og har tenkt til å kjøpe en scooter har tenkt å bruke mellom 6000-10000kr på scooteren.. noen som har forslag til scooter? vil helst kjøpe ny, men går greit med brukt er det noen som har erfaringer med denne? om selskapet er seriøst? support/kundeservice etter kjøp? Mvh Ole-Marius Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Honda SFX finner du rimelig på finn.no. Lite tull med de, og drar ufattelig bra. Drar fint opp bakker uten å miste fart. Lenke til kommentar
oollee Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Honda SFX finner du rimelig på finn.no. Lite tull med de, og drar ufattelig bra. Drar fint opp bakker uten å miste fart. Dessverre ingen på finn.no i møre og romsdal.. ''/ Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Honda zoomer er også en genialt tøff sak da, men prismessig er den nok dyrere. SFX liker jeg veldig godt, har hatt en slik selv. Skal du trimme kan du lett bytte variator og få fjernet turtallsperren, da går den nok lett 80/90 uten annen trim. Lenke til kommentar
oollee Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Honda zoomer er også en genialt tøff sak da, men prismessig er den nok dyrere. SFX liker jeg veldig godt, har hatt en slik selv. Skal du trimme kan du lett bytte variator og få fjernet turtallsperren, da går den nok lett 80/90 uten annen trim. Vet at disse er lette å trimme dessverre verken SFX eller zoomer's i Møre og Romsdal!!! Lenke til kommentar
oollee Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Er ikke Peugot Speedfight eller Yamaha Aerox gode scootere da? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har kjøpt en Aerox til 8-9k og den var fra 2002 hadde gått 11k km på det tidspunktet og jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Aerox er greit, men jeg ville gått for Speedfight pga. bedre aks. Aerox er en relativt tung og litt svak scooter. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ville holdt meg unna Boatian scootere, kina vare med dårlig kvalitet, kjenner flere her i området som har Boatian Classic. Alle har problemer med den. Deksel sprekker fort, dårlig demper forran, vanskelig å starte etc. Scootere som feks Yamaha Aerox, Peugeot Speedfight 1 og 2, Gilera Runner, Honda SFX, er gode scootere. Disse er også lette å skaffe deler til, det er nok fordi de er merkesykler.. Mao, hold deg til merkesykler vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå