jeg_lyver_mye Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Jeg vet ikke om jeg bruker rett ord en gang! Men jeg er snart ferdig med et ganske stort prosjekt... og lurer på hvordan jeg skal få skrapt folk inn. Har folket tips til hva jeg kan gjøre for å få den ut blant folk? Takk! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kunne du sagt noe om hva den går ut på? hvike mennesker ønsker du og treffe? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Alle! Enkelt og greit. Jeg har tenkt ut... eneste selv... å legge den ut på responsforum på alle webforum jeg mener. Legge i signaturer på forum jeg er på etc. Så klart melde meg på alle bottene rundt omkring. Men er det mere? Som jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Reklame på vg, dagbladet osv... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Annonsering, men det koster jo penger... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er lite vits å legge det i signatur tror jeg. Kanskje det øker besøkstallet noen ørsmå prosent, men sats heller på å markedsføre deg på Nettby, Facebook, VG, osv. Communities, portaler og nettaviser er knall! Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ingenting er gratis. Velkommen til vår verden Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er man litt smart går det an å få ting billigere. Men det krever en viss innsats.. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Om du ønsker og treffe alle typer mennesker kan jeg skaffe deg en bra pris på bannerannonsering... Hvor osv kan vi ta på PM... Bare send meg en liten bekjed om du er intressert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå