xanth0s Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei. Kom hjem fra jobb i dag, tenkte jeg skulle spille litt Warhawk. Så ser jeg at spillet er borte. Samme med Tekken. (De 2 spillene jeg hadde lastet ned) Men demoene ligger der fortsatt. Noen andre som har opplevd noe det samme ? Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei. Kom hjem fra jobb i dag, tenkte jeg skulle spille litt Warhawk. Så ser jeg at spillet er borte. Samme med Tekken. (De 2 spillene jeg hadde lastet ned) Men demoene ligger der fortsatt. Noen andre som har opplevd noe det samme ? Om det er på PSN butikken så bør du se på "downloaded" listen din helt øverst der, for alt du har lastet ned fra PSN blir flyttet dit. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Hei. Kom hjem fra jobb i dag, tenkte jeg skulle spille litt Warhawk. Så ser jeg at spillet er borte. Samme med Tekken. (De 2 spillene jeg hadde lastet ned) Men demoene ligger der fortsatt. Noen andre som har opplevd noe det samme ? Om det er på PSN butikken så bør du se på "downloaded" listen din helt øverst der, for alt du har lastet ned fra PSN blir flyttet dit. Takk Måtte laste ned alt på nytt, tok ikke lange tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå