knegg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei Må kjøpe meg nye CPU vifte sia den eg har bråka so fælt eg kjem ikkje i hug kva modell eg har slutta å bry meg om pc'n specs for eit år sia... men det er Intel Pentium 3,4 Ghz CPU, og vifta med ribba blir feste med at 4 stolpa i kvart hjørne pressast ned til det kjem eit klikk, då sete ein huk fast gjennom hovudkortet. Finne du meg ein vifte helt på www.ps.no men eg kan bruke www.komplett.no og, må berre laga konto der då Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 har den beggynt og bråke nå i det siste eller har den altid vært sånn? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 har alltid bråka MSI combo 2 Når eg kjem heim skal eg ramse opp heile namnet, er långt var alt eg hugsa no Lenke til kommentar
knegg Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 MSI intel 915P/G express chipset based 915P/G combo er frå MS-7140 serien står det også (so leste g litt til på manualen,, Designed for intel pentium LGA 775 prossesors Men då, kva vifte passar, kan godt velge ut ein for meg eller 2 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Da trenger du en 775 vifte så sant du har standard 775 hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå