carl-kr. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hei! når jeg feks skal skrive i nettleseren så detter tastaturet ut, og jeg må klikke med musen på linjen for at det skal ?? jeg har nå fått meg nytt tastatur i håp om at det var det men feilen er der enda.... hva er dette for noe? markøren forsvant 3 ganger bare i det jeg skriver denne tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det trådløst eller kablet tastatur? vis det er trådløst pass på at tastaturet har fri sikt mot senderen som skal motta tastetrykkene kan være at noe sperrer for signalet. Vis det er kablet sjekk at den sitter skikkelig i usb kontakten din så du vet at den får skikkelig med signal. Vis det er trådløst så sjekk at batteriene ikke er tomme også. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 det gammle var trådløst,men sjekket alt som du skrev... det nye er kablet,men samme problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hadde du samme problem med det gamle trådløse? prøv en annen usb kontakt kanskje det hjelper, trenger tastaruet noen form for drivere eller noe for og fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå