Frohman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 er det ikke dere som er kreftsvulsten som dreper /b/?hva skjedde med regel 1 og 2? Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Endret 9. oktober 2008 av MrGs Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg hører forslag om å kjøre flygeblad-utdeling i Oslo den 18. med oppmøte ved Stortinget kl 13. Lenke til kommentar
Geremino Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg hører forslag om å kjøre flygeblad-utdeling i Oslo den 18. med oppmøte ved Stortinget kl 13. skaff flyveblader i så fall, jeg er tom. Lenke til kommentar
Geremino Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan jeg få en headcount på hvor mange som kommer, pluss om det er noen som tar med seg flyveblader? Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det var noen på WhyWeProtest som skulle komme, men jeg vet ikke hvor mange de er. De har fått beskjed om å ta med flygeblader. Jeg skal ut på forretningsreise i kveld, men jeg kommer til å følge med på nettet. Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kommer vel en tur innom med GF maska mi. men får se om jeg rekker å stå opp til 1300 har hatt en slitsom uke. dere loker vel rundt karl johann og rundt der. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Noen bilder fra de u-dødes hjemsøkning av scientologi: Melbourne: Manchester: London: København: Göteborg: Haugesund hadde tre stykker, masker og flygeblader. Det var visst to som møtte opp i Oslo, men de hadde ikke flygeblader. Endret 19. oktober 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 yes da vi var to i oslo. først satt vi uten for stortinget i en halv time, for å vente på andre anons uten å se noen. så gikk vi opp og ned karljohan noen ganger med masker. så satte vi oss ned forann kirken en halv time og bare stirret med masker og hadde meningsløse sammtaler. veldig skuffende oppmøtet med kosleig for oss som var der. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei, da var det ikke så tråkig som man skulle tro. (For de som ikke er kjent i Oslo, så ligger Scientologikontoret like ved en kirke.) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Var da forferdelig med lite oppmøte... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Wah wah, det ser ut som /b/ dreper xenu.net-logoen på drawball. Endret 26. oktober 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Wah wah, det ser ut som /b/ dreper xenu.net-logoen på drawball. Eh, Xenu-logoen har da ikke vært der på år og dag etter at Drawball-admins fjernet den selv? Var ikke noen av channene som fjernet Xenu. Det var Drawball-admins selv som måtte til Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vel, den var der i forrigårs, etter det jeg så Mens jeg tegnet bart på alle ansiktene oppe til høyre, så jeg at de drev å klusset over logoen, og etter hvert begynte noen andre å bygge den opp igjen. As I speak, tegner noen rosa på "T"en. Fjernet admin'ene den altså? Ikke lov med reklamering der? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var noe om at admin var lei av at det ble så mye bråk rundt det ellerno. Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) (inb4 mer protestfag-gnål.) Ser ut til at datoen er satt (Date for November - IMPORTANT! - Why We Protest | Activism Forum). By: Bergen Sted: Du vil finne anons med flygeblader rundt omkring sentrum. Ta med en venn. Tid: Fra 12:00. Mer informasjon: Vestlandet Anonymous • Se emne - Bergen: 8. november | 18. oktober: Why Are We Undead? Anonymous vs. Scientologiselskapet Høst 2008. - Forum - Diskusjon.no NB: IKKE en demonstrasjon. Flygebladutdeling i par. Vær i bevegelse på fortau. INGEN plakater, INGEN roping eller megafoner. Masker kan benyttes når man går parvis. Vær forberedt på å måtte ta av masken hvis politiet ber deg. By: Haugesund Sted: Vi møtes på torget utenfor rådhuset. Derfra går vi gjennom gågaten med flygeblader, ned til kaiområdet. Ta med en venn. Tid: rundt 14:00, kanskje før. Sjekk Vestlandanon for oppdateringer (se adresser under). Mer informasjon: Vestlandet Anonymous • Se emne - Haugesund: 8. november | 18. oktober: Why Are We Undead? Anonymous vs. Scientologiselskapet Høst 2008. - Forum - Diskusjon.no NB: IKKE en demonstrasjon. Flygebladutdeling i par. Vær i bevegelse på fortau. INGEN plakater, INGEN roping eller megafoner. Masker kan benyttes når man går parvis. Vær forberedt på å måtte ta av masken hvis politiet ber deg. Og igjen: det må da være NOEN aktive folk i Bergen? Endret 3. november 2008 av John_Steed Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som fikser noe i Oslo, tror jeg jobber dog... Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Norge ligger visst på 8. plass i statistikken til youfoundthecard.com: Vestlandanon: YouFoundTheCard.com-trafikk: Norge på 8. plass Ikke verst. Btw: alle er velkomne til å benytte forumet vårt, det er strengt tatt bare raid-seksjonen som er regional/lokal. Endret 7. november 2008 av John_Steed Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Da var vi tilbake fra raid i Bergen. Vi var tre anons + en fotograf (som måtte stikke rimelig kjapt pga. en jobbtelefon). Gikk rolig for seg, fikk delt ut flygeblader og youfoundthecard, ble gaulet på av en alkis osv. En som posta en kjapp rapport og et par bilder her: RAID: Bergen, 8. november Ikke hørt fra Haugesund. men tror noe var på gang der også. Hva med Oslo? Også: Utelivsraid på Halloween. Andre steder i verden: Hamburg: Düsseldorf: Birmingham: New Orleans: Washington DC: Clearwater: Los Angeles: Ventura: Endret 10. november 2008 av John_Steed Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det hører med til historien at Scientologi visstnok hadde søkt om tillatelse til demonstrasjon utenfor sin egen bygning slik at ikke anon skulle få bruke plassen. De hadde søkt om å ha 300 scientologer. Så da valgte anon passende kostymer. Dessverre kom det bare 7 scientologer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå