urrang- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hei! Begynner å innse at min 2 år gamle pc ikke virker perfekt til cod4 og andre nyere spill Jeg har jobbet en del i sommer og tjent meg 12 tusen . Av disse pengene har jeg tenkt meg å legge av en 6-8 tusen på pc. Har letet litt på forumet og kommet frem til et oppsett som jeg vil tro gir mye for pengene. Jeg lurer på om dette er et greit oppsett til denne prisen, evt. hva kan endres? Siden jeg også må ha nytt headset og operativsystem ser jeg helst at hardware ligger på rundt 6 tusen. Bestiller fra netshop siden monterer pc'en for 350kr. De er også bare noen kroner dyrere enn amentio. Har sånn cirka bestemt meg for å kjøpe dette headsettet, men hvis dere mener det finnes noe bedre i denne prisklassen (fra netshop) må dere bare komme med forslag. Siste spm. er angående opperativsystem. Hvordan vil vista home virke til spilling? Netshop har jo dette til 675kr, noe som ikke er så aller verst. Takk mvh. Anders Endret 7. august 2008 av urrang- Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Oppsettet ser fint ut. Eneste jeg ville endret på var en oppgradering fra P35 til P45 HK. Du kan ta en titt på denne pakken: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106406 Vista Home vil virke like bra som andre Vista versjoner under spilling. Faktisk vill vell Vista virke bedre, ettersom den ikke blir levert med ressurs slukende funksjoner som Windows Aero funksjonen. Aero, Sidepanel og Indekseringstjenesten er de tre funksjonene til Vista som spiser opp ressursene til en PC. Jeg vil dog på det sterkeste anbefale du går for 64-bit versjonen. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=103900 Lenke til kommentar
urrang- Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Går selfølgelig for 64-bit versjonen for å få utnyttet alle 4 gb med ram. Skal absolut vurdere og endre på hk En ting til, har du peiling på om man kan få netshop til å installere alt av drivere og lignende når man betaler for montering? Endret 7. august 2008 av urrang- Lenke til kommentar
urrang- Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 hmm, på hvilke områder vil p45 være bedre enn p35, og vil det være verd pengene for en som ikke overklokker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå