mghogli Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hei, jeg vurderer å selge min HP Pavilion bærbare PC. Innmaten består av følgende: 2 Ghz AMD Turion 64bit prosessor 1GB RAM 100 GB HDD 128 MB ATI Radeon Express 200M (dedikert videominne) 15,4" Widescreen Clearview skjerm (1280x800 max) DVD-RW med Lightscribe Fjernkontroll for mediabruk 3 USB, 1 Firewire, multikortleser, PCMCIA slot osv, osv... Så hva tror dere jeg kan få for en slik perle av en PC? PC'en er kjøpt sommeren 2006, og nypris var 9.998,- Full info her! Endret 7. august 2008 av mghogli Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tja, den billigste bærbare med 1GB ram og 15,4" skjerm koster 2995kr. Så noe særlig mere enn 2000kr ville ikkje eg betalt. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 OK, takk for svar. Hadde håpet på litt mer, men er vel lite man kan gjøre for å stoppe utviklingen... Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 OK, takk for svar. Hadde håpet på litt mer, men er vel lite man kan gjøre for å stoppe utviklingen... Kjør den til ca 3000 på finn så skal du se at du får napp ganske fort der på den prisen Ikke glem at det er mange kjøpere av datamaskiner som IKKE er like godt oppdatert som 99% av brukerne her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå