Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tenkte å opprette en tråd for de av oss som skal studere i Bergen. Det gjelder enten man bor i Bergen fra før, eller kommer til byen som student. Her kan vi konversere om og diskutere ting som hvilket fag vi skal ta, hvor man finner de beste "studentkafeene", de beste utestedene etc. Selv har jeg nå bodd i Bergen i mange år og har tenkt til å fortsette med det. Skal studere informasjonsvitenskap ved det samfunnsvitgenskapelige fakultet ved UiB. Håper selvsagt på å treffe en masse hyggelige nye mennesker da min venner forsvinner andre steder. ^^ Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Lawl jeg studerer i Bergen flyttet hit for halvt år siden...men men mega bumppage studere sammenliknende politikk og har blitt kjent med masse kule folk, har ikke råd til å gå ut hele tiden da, men jeg føler jeg har fått en ganske grei oversikt over byen når det gjelder uteliv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe, litt av en bump ja. Har blitt kjent med en del hyggelige mennesker. Er mange bra folk som studerer infovitenskap. Skjønt, så blakk som jeg alltid er blir det ikke mye penger til festing. Ikke har jeg tid så mye heller. Nuvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå