Meowen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva skjer om man kræsjer en bil uten lappen.. ingen andre involvert i ulykken. Lang utsettelse? mister man også lappen på for eksempel moped/lettsykkel? stor bot? PS: Jeg har ikke kræsja hvis du lurte på det Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Regner med at det blir 2 års utsettelse Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) det spørs hvilke andre elementer som er med i bildet. Om det ble materielle skader på annens eiendom, om det var alkohol inne i bildet, om det skjedde under lærekjøring, osv vil jeg tro. Men jeg vil tro det innebærer en reaksjon fra forsikringsselskapet og politiet. Etter litt googling så virker det som en bot på 4-5 000 pluss 6-24 måneders utsettelse. Reaksjonen fra forsikringsselskapet vil selvsagt skalere seg etter hvor mye skade som ble gjort. Angående det å i tillegg miste lappen på moped/lettsykkel vil jeg gå ut i fra som sannsynlig. Så vedkommende må beregne seg på å bli en fattig fotgjenger den nærmeste perioden. Endret 7. august 2008 av Leken Lenke til kommentar
Meowen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 autovern ble skada , hvis det var det du mente. Bilen ble totalvraka. Han/hun hadde tatt bilen uten lov fra foreldre. Høy fart var nok også inne i bildet. Ikke alkohol. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 autovern ble skada , hvis det var det du mente. Bilen ble totalvraka. Han/hun hadde tatt bilen uten lov fra foreldre.Høy fart var nok også inne i bildet. Ikke alkohol. Utsettelse, mister lappen på andre førerkortklasser man evt måtte ha, forelegg, erstatningsansvar for skadene han har forårsaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå