Fruktkake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det noen måte jeg kan streame mediafiler fra min PC til Wii-en, eller spille av innhold på en USB-penn? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 photchannel og tv channel er det nermeste du kommer på en wii er jeg redd=\ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Satt opp Weezer nå etter litt søking. Men streamingen var alt for hakkete. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Medieavspilling er fullt mulig via homebrew på Wii. Spillerne er fortsatt i oppstartsfasen, men det lover godt. Nå er også DVD-avspilling mulig på Wii Sjekk Konsollguiden.no Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du trenger ikke homebrew heller.Alt du trenger er opera http://tversity.com/ Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 tversity gir jo rimelig dårlig bilde på wii, og det ser ikke ut til at fullscreen er mulig heller pga Opera Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Vi har jo Winamp Remote, da. Streamer mediebiblioteket ditt som du har i Winamp på Pc-en til accounten din her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå