Vegard_Haug Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hytter og snødekte tinder. Se videoen Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er jo egentlig litt tåplig at det kun er pudderkjøring i et spill som har tittelen "Shaun White Snowboarding" når Shaun White nesten ikke kjører backcountry og pudder, parkrotte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har utviklaren sagt at det kun er pudderkjøring eller er det noko du trur ut frå traileren? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nå har jo utvikler så godt som bare vist pudderkjøring så langt, så det er nærliggende å tro det. Det er vel dette som er mest visuelt "wow" med spillet så de viser såklart det først. Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ifølge utviklerene er det 4 fjell så vidt jeg husker (bare å sjekke intervju på IGN), alle med sine forskjellige spesialiteter. Det er definitivt ikke bare pudder, det er alt fra streetrails og store parker til pudder og backcountry. Synes spillet ser lovende ut, men venter litt med å juble ennå (: Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Er det bare meg, eller virker animasjonene litt klumsete, reagerer treigt og urealistisk? Endret 9. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bare det ikke blir som THPS serien eller Shaun Palmer Pro Snowboarding er det jo lovende. Selv synes jeg Stoked ser mer spennende ut. Foreløpig måler ingen brettspill seg med Amped 2, og det begynner jo å dra litt på årene, så det blir trivelig med litt nytt innen sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg