Ueland Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Diskusjon.no vil være nede for vedlikedhold av database mellom klokken 10:00 og 14:00 mandag 11.august. Endret 11. august 2008 av Ueland Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noes, hva skal jeg gjøre mellom telefonene på jobb da? Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 helt enig. er kos å sitte på hw.no forumet når det er døtid på jobben Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Surt, men det er flott at dere sier fra på forhånd Regner med det blir satt opp driftsmelding side i mellomtiden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ordner seg, jobber fra 06:45-15:15 uten tilgang på Pc Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 helt enig. er kos å sitte på hw.no forumet når det er døtid på jobben Får satse på at vi kommer kjapt opp igjen da, hvis alt går etter planen bør vi være operative igjen allerede før klokken 12. Men erfaringsmessig skjer det fort noe mystisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dere kan da ikke si at det vil være nedetid uten å komme med tips til hva vi skal gjøre i mellomtiden. Jeg kan få abstinenser! Vil vi få se noe nytt og spennende? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har mine mistanker om at dette kan ha noe med oppgradering av søk å gjøre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kanskje vi får se skikkelig quote-grafikk på søkene Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg vil hvertfall at det skal se ut slik som det gjør under artikler på Tek.no-nettverket Quoteboksene der er så søte. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Får betrakte dette som trening i å finne på noe annet å gjøre enn å sitte på data. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jaja, får vel bare finne på noe annet i mellomtiden. Synd dere ikke kan ha den nedetiden på natta, men skjønner jo at drift også har arbeidstider. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jaja, får vel bare finne på noe annet i mellomtiden. Synd dere ikke kan ha den nedetiden på natta, men skjønner jo at drift også har arbeidstider. Om folk er oppe om natta så trenger de forumet mer enn oss som er oppe på dagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg vil vite hva dere skal gjøre! *skule på* Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg vil vite hva dere skal gjøre!*skule på* Spille? , noe annet en forum, men det har noe med data å gjøre Seriøst: Kanskje gå en tur, se en film, treffe kamerater i by'n. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg tenke mere på hva drift skulle gjøre Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Åja, sånn ja. Missforstod, sorry. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg tenke mere på hva drift skulle gjøre Vedlikehold av database, gjetter jeg på. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ikke gi dem ideer nå! Det fører bare til lenger nedetid! Hvilket iogforseg er bra, når det bedrer opplevelsen og ytelsen på siden! Håper også på et bedre søkesystem! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Det er ikkje prisguiden som blir oppdatert vel? Ikkje for å klage, men det kunne kanskje trengast. Det har skjedd ein del gongar at eg skal bestille noko og at eg går rett i prisguiden for å finne produktet, men at alle butikkane er utselde... (Det er berre sååå kjipt...) Så då må eg finkjemme alle nettbutikkane eg veit om for å finne produktet der, og det har faktisk lykkast *litt for* ofte til at det er heilt bra. Virkar ikkje som om prisguiden har heilt styring heile tida. (Ikkje at det er forventa heller... Det kjem jo nye tilbud heile tida, jo. :S ) Uansett så er eg nok ikkje heime når hw.no er nede ( ), så eg merkar det ikkje... Yohoo!!! Endret 9. august 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå