Gå til innhold

Unreal Tournamnet 2003. Hva er din favoritt-map?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv spiller jeg mest på DM-Compressed, men skal jeg ha en skikkelig utfordring, så er det DM-Inferno for alle penga. Savner Morpheus og Deck16 fra det originale UT, har derfor hentet ned remakes av dem for UT2003. CTF-Face3 er en klar favoritt på CTF. Spiller også mer og mer BR, da på BR-Anubis og BR-Bifrost. Spiller nesten ikke DOM.

Spiller dere forresten med mange Mutators? Tidligere brukte jeg en hel haug fra XXXPak, men for øyeblikket bruker jeg kun QuadJump pga jeg planlegger å delta i UT2003-compoen i TG03, og da er det ikke særlig lurt å spille med Mutators andre ikke har...

Lenke til kommentar

skal være med på ut2003 tg03 compoen jeg :D

men kommer til å ryke ut med en gang! uansett... dm-compressed er også ganske rå, men personlig syntes jeg at det blir til tider litt trangt på dm-inferno.... dm-antalus er en klar favoritt...

har deck-16 på ut2003 jeg :D men spiller det nesten aldrig.... det er så rart i forhold til originalen.... det blir ikke det samme....

bruker aldrig mutators jeg... en skjelden gang når jeg kjeder meg, setter jeg game-speed på 50% og low gravity mutatoren, og spiller ut2003 Matrix style! (iallefall nesten da... :roll: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...