OscarWoHA Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Siden er så lite diskusjon idette "diskusjons-forumet" får vi vel diskutere hvilket map som er din favoritt... ...i Unreal Tournament 2003, selvføgelig. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 vet ikke om det er favoritt brettet, men spiller iallefall antalus ganske mye.... asbestos også... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg spiller det ikke så ofte, men asbestos er ganske fett. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Antalus er garantert min favoritt. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Selv spiller jeg mest på DM-Compressed, men skal jeg ha en skikkelig utfordring, så er det DM-Inferno for alle penga. Savner Morpheus og Deck16 fra det originale UT, har derfor hentet ned remakes av dem for UT2003. CTF-Face3 er en klar favoritt på CTF. Spiller også mer og mer BR, da på BR-Anubis og BR-Bifrost. Spiller nesten ikke DOM. Spiller dere forresten med mange Mutators? Tidligere brukte jeg en hel haug fra XXXPak, men for øyeblikket bruker jeg kun QuadJump pga jeg planlegger å delta i UT2003-compoen i TG03, og da er det ikke særlig lurt å spille med Mutators andre ikke har... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 skal være med på ut2003 tg03 compoen jeg men kommer til å ryke ut med en gang! uansett... dm-compressed er også ganske rå, men personlig syntes jeg at det blir til tider litt trangt på dm-inferno.... dm-antalus er en klar favoritt... har deck-16 på ut2003 jeg men spiller det nesten aldrig.... det er så rart i forhold til originalen.... det blir ikke det samme.... bruker aldrig mutators jeg... en skjelden gang når jeg kjeder meg, setter jeg game-speed på 50% og low gravity mutatoren, og spiller ut2003 Matrix style! (iallefall nesten da... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå