Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Butterfried bacon,banana & peanuttbutter sandwich: Det du trenger er: 1.Banan Peanuttsmør Bacon Smør Brød(Helst ikke grovt) Sånn lager du det: 1.Stek baconet til det er sprøstekt 2.Knus banen med undersiden av en spiseskje i en skål 3.Ta to brødskiver, og smør den ene med banan og den andre med et halvt centimeters lag med peanuttsmør. 4.Putt baconet på den ene skiva, må dekke hele!! 5.Skvis de to skivene sammen! 6.Skru på stekepanna og ta en GOD del smør, og la det smelte før du putter sandwichen oppi. 7.La sandwichen godgjøre seg oppi panna til den blir gylden og brun på begge sider. 8.Nå er den klar til servering, et tips er å putte på litt maplesirrup på skivene og no drikke er å anbefale også! Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei, dette høres jo sunt og godt u-HNNNNNGGGGHHH... Men seriøst, lyser jo hjertefeil lang vei det der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Det var det Elvis spiste hver dag til frokost Endret 7. august 2008 av samebror Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, og vi vet jo alle hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 det var på grunn av narkotiske piller!! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Elvis ødela kroppen sin med usunn mat og piller. Det smørbrødet der er ikke bare kvalmende, men om du spiser et slikt hver dag så blir du fort rimelig kvapsete. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette er jo værre enn en Big mac meny på MC. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 da er mine to klare til å spises, namnam Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 den burde prøves hvertfall en gang!! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hehe, husker jeg testet denne sandwichen for noen år siden etter å ha funnet en oppskrift på nettet. Elvis sin favoritt-sandwich måtte jo bare testes, men er neppe noe man bør spise hver dag. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det må da finnes mindre kvalmende måter å begå selvmord på... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 det er jo godt, og jeg stapper ikke i meg dette hver dag xD Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) dette må prøves en dag. Skal ta bilder og legge opp raport. Endret 9. august 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, og vi vet jo alle hvordan det gikk.. Ja, han lagde endel episke låter. da er mine to klare til å spises, namnam Feil type brød, samt at baconet ser sånn passe slapt ut ...? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 hadde ikke annet brød, og baconet var egentlig helt perfekt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hadde ikke annet brød, og baconet var egentlig helt perfekt Men ikke sprøstekt altså? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Nei, de krymper jo så jævli mye:P Er nesten ikke no bacon igjen viss man sprøsteiker det 100% Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vet det. Skal lage et "perfekt" smørbrød selv, fordi når jeg tenker meg om så er smakssammensetningen absolutt interressant. Lurer litt på hvilken type peanøttsmør Elvis foretrakk? Du vet sikkert at det finnes et utall varianter!? Kom gjerne med anbefalinger! Når det gjelder bananer så heller jeg mot å bruke de asiatiske typene som inneholder en sterkere bananaroma og søthetsgrad. Hva med drikke til dette? Hvis du foreslår milkshake, så tror jeg at jeg må en liten tur på dassen ... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 jeg foresøår cola, det er perfekt og det smaker faktisk bedre enn når jeg drikker det til vanelig også litt "strange" egentlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det må da finnes mindre kvalmende måter å begå selvmord på... Ja, man kan for eksempel sitte i sin egen lille kuvøse og være perfekt asketisk, samtidig som man gløtter ut på de som driver med livets smått risikofylte leker og slenge misunnelige meldinger til dem, og kan så si når man har levd fem år lengre enn disse: Hva var det jeg sa? Men de er jo dau, så da er jo det og bortkastet ... jeg foresøår cola, det er perfekt og det smaker faktisk bedre enn når jeg drikker det til vanelig også litt "strange" egentlig Jeg ser faktisk for meg at dette kan være en liten forrett, og da kan kanskje en cuba libre være passende? Dette var jaggu morsomt! Takk for tråden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå