mads182 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Problemer er altså som følger. Har søkt en del på google, men ingenting av de løsningene jeg har funnet har hjulpet meg. Er litt krise da jeg er avhengi av å se webtv... Har prøvd dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=828851 -Problemet med den er at maskinen min ikke finner noen ting da jeg skriver dette i kjørboksen: %UserProfile%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Media Endret 7. august 2008 av mads182 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har du prøvd og innstalere nødvendig programvare for avspilling? som flash fra adobe og java? eller prøvd og innstalere media codec. Codec pack kanskje dette kan hjelpe deg. Den tråden du linket til var for en feil med firefox mens du kjører Internet explorer det uheldigvis 2 forskjellige nettlesere jeg beklager. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Klar over at det er to forskjellige nettlesere ja, jeg hadde feil med begge nettlesere skjønner du. Løste seg uansett ved en formatering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå