rogergr Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Familieterapi og svulstig kjærlighet i mislykket Mumien-oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Velfortjent karakter, filmen fortjener ikke stort mer. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 personlig tror jeg filmen er bra, likte de andre mumie filmene, sant skal sies har jeg en særegen filmsmak Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vel jeg har nå sett filmen - 2 av 10 er jo bare tull. Dvs, anmelder må ha skuespillerne opp i halsen før han har satt seg i salen. Greit den er ikke Oscar materiell og lever ikke helt opp til den første filmen, men alt i alt syns jeg den var ganske kul, og er verdt å se. :-) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Selv om jeg ikke har sett filmen, og sannsynligvis ikke skal se den på kino heller, så sier jeg meg enig med første setning i innlegget ovenfor. På imdb så ligger filmen på 5.4, en mening er selvsagt individuell, men en 3-4/10 burde nesten vært istedet for 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg