KingEdward Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 .. then the meal was cooked long ago. Noen som kan forklare meg hva dette betyr? (google hjalp ikke:) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hah den har jeg hørt fra Stargate SG-1 aner ikke hva det betyr .. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Oversatt: Hvis akkurat nå vet at stearinlyset er tent, så er maten laget for lenge siden. Eller noe i den duren. Gir iallefall meg ingen mening Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) oversatt: hvis du med en gang vet at stearinlyset er flamme, så er maten laget for lenge siden en tolkning: "If right now, "imediatly" you know how fire works, It is already set in motion that you will learn to cook." altså, vet du at lyset fra stearinlys kommer fra flammet, så vet man om flamme, og dermed vil man lære å koke/steike mat etterhvert... edit: er vistnok sagt i Stargate, av en "replicator" som ville ha info av Daniel Endret 7. august 2008 av aklla Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er faktisk sagt av en Ancient til Daniel for å lære han å Ascende xD Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Språkoppgave (semi-off-topic) Finn et godt norsk ord for "Ascende" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå