FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hei og hå! Torsdag, 07.08.08 (i dag) kl 21:00 starter konkurransen "The Codewiki challenge" på www.codewiki.no. Mer informasjon om hva konkurransen går ut på vil ikke komme før konkurransen er i gang, men allerede nå kan det røpes at premiene er som følger: 1. Premie: Microsoft Visual Studio 2008 Standard Edition (takk til Microsoft Norge) 2. Premie: Amazon.com Gavekort (takk til Magnus Holm for forslaget) på 60$ 3. Premie: Overraskelse stelt i stand av oss. Med dette håper vi på stor deltagelse og mange gode bidrag! Mer informasjon kommer, og har dere noen spørsmål er det bare å komme med dem her eller på codewiki forumet. OPPDATERT: Konkurransen vår, Codewiki Challenge er nå i gang. Denne ukeslange konkurransen går ut på å komme med det beste godkjente bidrag. Endret 7. august 2008 av Lokii Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Konkurransen vår, Codewiki Challenge er nå i gang. Denne ukeslange konkurransen går ut på å komme med det beste godkjente bidrag. Premiene er som følger: 1. Premie: Microsoft Visual Studio 2008 Standard Edition 2. Premie: Amazon.com Gavekort (takk til Magnus Holm for forslaget) på 60$ 3. Premie: Overraskelse Konkurransereglene er som følger: Brukeren med det beste godkjente bidrag til nettsiden vinner. Ved godkjente bidrag menes bidrag som er av en viss lengde og kvalitet. Med andre ord, retter du opp en skrivefeil i en annens artikkel, gjelder ikke det som et fult bidrag. Stort sett vil det være best å skrive en artikkel fra grunnen av fremfor å utbedre eksisterende, ved mindre den eksisterende artikkelen er svært tynn. Det virker kanskje litt vagt, men for oss er det ihvertfall meget tydelig hvorvidt et bidrag er fullstendig eller ikke. Krav: Du må være registerert på www.codewiki.no for å legge inn bidrag, og du bør helst være registert på forumet slik at vi enkelt kan kontakte deg. Det er også en stor fordel å lese http://www.codewiki.no/index.php/CodeWiki:Retningslinjer slik at du vet hvordan artikler og slikt organiseres. Da er det bare å ønske alle lykke til. Har dere spørsmål er det enkleste å spørre på Codewiki-forumet. Endret 7. august 2008 av Lokii Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva faen er dette for en "programmerings"konkurranse? Å rette skrivefeil på wikien din er for faen ikke å programmere. Gah Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) håper det kommer tydelig frem at poenget er ikke å rette skrivefeil? Isåfall har du misforstått konseptet. Særlig siden i innlegget mitt ovenfor står det: Med andre ord, retter du opp en skrivefeil i en annens artikkel, gjelder ikke det som et bidrag. Endret 7. august 2008 av Lokii Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Neida, jeg skjønte konseptet. Men jeg tror ikke du skjønner konseptet _programmerings_konkurranse. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hvorvidt du ønsker å være med å prøve å vinne konkurransen eller ikke får være opp til deg. Hvis du sover bedre om jeg kaller det en konkurranse fremfor en programmeringskonkurranse får nå være så Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, selvfølgelig må du kalle det en konkurranse. Det har ingenting med programmering å gjøre. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er i og for seg uenig i det, da Codewiki handler kun om programmering da det er nettopp det man skal skrive om. Men konkurranse er det uansett med premier jeg ihvertfall mener duger. Frister det ikke for deg så trenger du på ingen måte delta Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, selvfølgelig må du kalle det en konkurranse. Det har ingenting med programmering å gjøre. Du bare føler at du må være litt vrang i dag? Gå og plag noen andre, a! Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Egentlig enig med tefolnpanne. No offence, men lame konkurranse. Beste artikkel - ok, greit, men flest bidrag? Hadde tenkt til å prøve på en andreplass (koder på Linux), men jeg har ikke tenkt til å sitte her og skrive 70 artikler og kanskje få et gavekort. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hehe, jeg hadde også tenkt å gå for andreplassen, men jeg har heller ingen planer om å skrive artikler i en uke. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 så "beste " artikkel er bedre konsept? Er egentlig ganske enig.. Hvis det ikke er "for sent" så tenker jeg at jeg muligens endrer litt Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Så enkelt var det å endre en hel konkurranse! Takker for tilbakemelding, og håper teflonpanne med flere er mer fornøyd med det nye konseptet! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hadde tenkt til å prøve på en andreplass.. Hehe, lurer fært på hvordan man satser på 2. Plass.. Da må du isåfall prøve å skrive den nest beste artikkelen Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hehe, man må vel sjekke litt rundt på hva andre har prestert, og smelle inn en og annen skrivefeil eller dårlig formulert setning hvis man tror man har sjangs på førsteplassen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 hehe, vel.. lykke til Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 For å gå tilbake til topic , Konkurransen går nå altså ut på å komme med det beste bidraget til Codewiki. Lykke til! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hehe, man må vel sjekke litt rundt på hva andre har prestert, og smelle inn en og annen skrivefeil eller dårlig formulert setning hvis man tror man har sjangs på førsteplassen. I dette tilfellet blir det jo enda mer komplisert med tanke på at teflonpanne også er ute etter andre plassen Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hehe, man må vel sjekke litt rundt på hva andre har prestert, og smelle inn en og annen skrivefeil eller dårlig formulert setning hvis man tror man har sjangs på førsteplassen. I dette tilfellet blir det jo enda mer komplisert med tanke på at teflonpanne også er ute etter andre plassen Haha, sant. Vel, vel, blir det virkelig close om andreplassen har man jo alltids sabotasje. \o/ Neida, menneh, flott at du endra konkurransen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) 3. premien kan da bli ganske artig den også.. hehe Brukte så mye tid på å ordne med Microsoft, samt selve nettsiden av jeg må innrømme at jeg glemte å tenke så mye på hva konkurransen skulle gå ut på! Glad jeg fikk reddet det hele ganske raskt, hehe! Takker igjen! Endret 8. august 2008 av Lokii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå