Gå til innhold

Slim telefon med god batterikapasitet.

Anbefalte innlegg

Noen som har lure forslag til skikkelig slim telefon med godt batteri?

Jeg har en Nokia E50 som jeg kunne tenke meg å bytte ut med noe tynnere. Helst under 1 cm tykk. Problemet er bare det at de fleste skikkelig tynne telefoner jeg har sett på enten har forferdelig batterikapasitet eller ubrukelig skjerm og menysystem.

E50en klarer seg i ca en uke pr opplading og det har jeg vært fornøyd med men under det har jeg ikke lyst å gå.

Det beste jeg har funnet så langt er en SE W890i.

Utfordring:

Noen som har bedre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har lure forslag til skikkelig slim telefon med godt batteri?

Jeg har en Nokia E50 som jeg kunne tenke meg å bytte ut med noe tynnere. Helst under 1 cm tykk. Problemet er bare det at de fleste skikkelig tynne telefoner jeg har sett på enten har forferdelig batterikapasitet eller ubrukelig skjerm og menysystem.

E50en klarer seg i ca en uke pr opplading og det har jeg vært fornøyd med men under det har jeg ikke lyst å gå.

Det beste jeg har funnet så langt er en SE W890i.

Utfordring:

Noen som har bedre forslag?

Sony Ericsson T700, kommer til julen.

Kilde http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no og http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_t700...im-news-564.php

Endret av TheGamers
Lenke til kommentar
Hmmm...

Ja den ser jo bra ut den. Men den er like stor, har samme skjerm og samme batterikapasitet som W890i. Så hvorfor skal man vente til jul da? ;)

Du har rett, men SE har jobbet litt med på kamerasiden slik at den får fotolys og en speil som ikke w890i har. Til slutt er jo prisen under 200 euro. 200 x 8 = 1600  :D

Lykke til videre  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...