Skugga Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Høl i hue spør du meg; men det er deres guild og deres avgjørelser. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg er litt enig i at legendaries må ansees som spesielle og derfor gir til medlemmer som har "lang og tro tjeneste". OT! Ååååå begynner nesten å grine når OEB nevnes...jeg hadde dette sverdet pre-TBC. Når det droppet og jeg vant dkp-bid så var jeg så glad jeg aldri har vært i wow verken før eller siden:) I mine øyne er det fremdeles det aller kuleste sverdet i wow, kanskje slått av det kommende 2H sverdet til Dark knight i WOTLK. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 OEB så mongo ut før modellen ble revampa. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg tror ikke jeg vet hvordan den så ut først:) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Haha, good times det ja Likte faktisk den gamle looken beste jeg. Syntes den revampa looken ble litt for "feit". kanskje slått av det kommende 2H sverdet til Dark knight i WOTLK. Whaat, er batman med i wotlk?? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Haha, good times det ja Likte faktisk den gamle looken beste jeg. Syntes den revampa looken ble litt for "feit". kanskje slått av det kommende 2H sverdet til Dark knight i WOTLK. Whaat, er batman med i wotlk?? oisann hehe...hadde faktisk oppe kinoprogrammet mens jeg skrev det der hehe... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hand of Deceiver er en vanlig epic drop, og blir gjerne bestemt ved hjelp av dkp, mens legendaries (som Thori'dal, som er, eller skal være veldig sjeldne) burde etter min mening utdeles etter tro tjeneste i guilden fremfor å la dkp bestemme. Det skal dog sies at det er min personlige mening. Slik har så og si alle guilds jeg har vært i kjørt på legendaries, og derfor så man for eksempel mange holy paladins som løp rundt i Sulfuras, mens warriors sto der med Zin'rohk eller Obsidian Edged Blade før TBC ble sluppet. Jeg har sett hunters med Thunderfury også forresten. Hunters med Thunderfury er akkurat like dumt. Folk lo av dem også. Når jeg raidet så var det også formelen ansenitet > dkp når det var snakk om legendaries, men at noen skulle få Thunderfury før en tank var utelukket. De vektlegger e-peen og lojalitet til guildet. Det spiller kanskje ikke så stor rolle når man har alt på farm. Men, jeg synes det er lite strategisk å ignorere at respekt og lojalitet går begge veier. Roguen kunne med større total fordel ventet på hunterne. Hadde jeg vært en av de hunterne, så hadde jeg følt meg skikkelig snytt... P.S. Det er umulig å hindre at folk prater om det sånt i etterkant, når dramaet først er på plass. GM'en får bare ta det til etteretning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå