John Keats Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...amp;n=Analogkid /discuss Endret 7. august 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Feilen er at du er dum nok til å reagere over en avgjørelse du ikke har noe med. Dette er forresten også en repost. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Altså, det blir allerede diskutert i Småpraten, men men... Altså, for det første, guilden har KJ på farm. De kommer til å drepe KJ kanskje 40-50 ganger til før WotLK, så de får den nok. Hadde de ikke cleared Sunwell, hadde det vært noe annet. På den annen side, en Hunter ville jo hatt MYE mer untytte av Thor'idal. Det har også vært et argument at Roguen hadde vært i guilden over 1 år, og de andre Hunterne i raidet hadde vært der i 2-3måneder... OG derfor hadde Analog fortjent den. Altså, han har 2 Warglavies. Det var ikke nok? http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...37195&sid=1 Endret 7. august 2008 av Folemonken Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Feilen er at du er dum nok til å reagere over en avgjørelse du ikke har noe med. Dette er forresten også en repost. Så hissig da, er du tilfeldigvis en av hunterne i det guildet? edit: 40-50 ganger er forresten nesten et helt år med raiding Endret 7. august 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jejeje, var et tall jeg tok ut fra lufta. Poenget er at de, mest sannsynlig, vil se en bue eller to til før Wrath. Emnetittelen irriterer meg litt forresten... Skulle vært noe mer passende... >_< Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Niks, har ikke noe med guilden å gjøre i det hele tatt, men er lei av folk som syter over ting som de absolutt ikke har noe med å gjøre. Dette er en guildavgjørelse. Det var den andre Thori'dal som droppet for dem, den første gikk til en hunter som har vært med dem siden starten, og denne gikk til en rogue som har vært med siden starten, ingen andre ideele personer for buen har vært særlig lenge i guilden, og det er helt fint etter min mening å gi buen til en rogue. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 aldri spelt wow, men dette såg skummelt ut Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Niks, har ikke noe med guilden å gjøre i det hele tatt, men er lei av folk som syter over ting som de absolutt ikke har noe med å gjøre. Dette er en guildavgjørelse. Det var den andre Thori'dal som droppet for dem, den første gikk til en hunter som har vært med dem siden starten, og denne gikk til en rogue som har vært med siden starten, ingen andre ideele personer for buen har vært særlig lenge i guilden, og det er helt fint etter min mening å gi buen til en rogue. Skal også nevnes at de to andre hunterne som var med i raidet har vært i guildet i rundt 3 måneder med close til 100% attendance, men de var visst fortsatt ikke lojale nok Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Etter 3 måneder har man vel cirka nettopp kommet forbi Trial perioden. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Trial eller ikke... Etter 3 måneder med nesten 100 % attendence ville jeg si at de hadde fortjent buen... Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) 3 måneder trial? rofl litt lang trial, men jaja, er vel forskjellig fra guild til guild. Men å gi den bua til en rogue i forhold til en hunter er fremdeles en dårlig avgjørelse, uansett hvor lenge roguen har vært i guilden. Det sier også litt om roguen. Endret 7. august 2008 av wizardos Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvorfor i all verden skal personer utenfor det aktuelle guildet bry seg? Blir som om jeg plutselig skulle begynne å kommentere budskjettet til Ikea. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hvorfor i all verden skal personer utenfor det aktuelle guildet bry seg? Blir som om jeg plutselig skulle begynne å kommentere budskjettet til Ikea. fordi det er jævelig morro å se hvor "dumme" noen guilds er å vis vi ikke skal diskutere småting, så ville dette forumet vært ganske dødt! å vis du hadde en bedre ide om hvordan budskjettet til ikea skulle sett ut, så burde du vel få lov til å si din mening om det. Ikke sikkert noen ville brydd seg, men pytt pytt fordet. Endret 7. august 2008 av wizardos Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Her er enda en, uten at jeg vet historien bak http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...oth&n=Laynd Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Her er enda en, uten at jeg vet historien bak http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...oth&n=Laynd Forskjellig med han der, alle hunterne har bowen fra før av, eller var ikke i raidet når bow nr 4 droppa. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Her er enda en, uten at jeg vet historien bak http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...oth&n=Laynd Forskjellig med han der, alle hunterne har bowen fra før av, eller var ikke i raidet når bow nr 4 droppa. Mhm, leste det etter jeg hadde postet Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har ikke giddet å lese posten, men kort sagt synes jeg at det er helt greit med følgende regler. Raiders roller ALLTID før non-raiders, alts og initiates. Uavhengig av hvem som trenger det mest, fordi det er en grunn til at de har den statusen de har og man vil ikke ta sjanser. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det var den andre Thori'dal som droppet for dem, den første gikk til en hunter som har vært med dem siden starten, og denne gikk til en rogue som har vært med siden starten, ingen andre ideele personer for buen har vært særlig lenge i guilden, og det er helt fint etter min mening å gi buen til en rogue. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) For å si det sånn, det overrasker meg STERKT om det er noen huntere igjen i den guilden etter det der. Uansett hvordan du vrir og vender på det er det en totalt idiotisk avgjørelse. http://www.maxdps.com/rogue/combat.php - Buen er marginalt bedre enn Golden bow of Quel'Thalas. Det var den andre Thori'dal som droppet for dem, den første gikk til en hunter som har vært med dem siden starten, og denne gikk til en rogue som har vært med siden starten, ingen andre ideele personer for buen har vært særlig lenge i guilden, og det er helt fint etter min mening å gi buen til en rogue. Lolrofl, blir nesten som å gi hand of the deciever til en hunter over en rogue(faktisk ikke like ille)bare fordi hunteren har vært i guilden lenger. En hunter med Thoridal gjør MAD dps. Endret 7. august 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Lolrofl, blir nesten som å gi hand of the deciever til en hunter over en rogue(faktisk ikke like ille)bare fordi hunteren har vært i guilden lenger. En hunter med Thoridal gjør MAD dps. Nei egentlig ikke. Hand of Deceiver er en vanlig epic drop, og blir gjerne bestemt ved hjelp av dkp, mens legendaries (som Thori'dal, som er, eller skal være veldig sjeldne) burde etter min mening utdeles etter tro tjeneste i guilden fremfor å la dkp bestemme. Det skal dog sies at det er min personlige mening. Slik har så og si alle guilds jeg har vært i kjørt på legendaries, og derfor så man for eksempel mange holy paladins som løp rundt i Sulfuras, mens warriors sto der med Zin'rohk eller Obsidian Edged Blade før TBC ble sluppet. Jeg har sett hunters med Thunderfury også forresten. Endret 7. august 2008 av PSV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå