Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i nakken når jeg svelger


kandinsky

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal gjøre det her kort. Jeg kom hjem etter å ha vært ute en tur i forigårs og tok meg en brødskive. Underlig nok klarte jeg ikke svelge for jeg fikk så vondt i nakken. Ikke halsen som man vanligvis får, men nakken. La meg til å sove og stod opp neste dag.

 

Lagde meg frokost og tok meg en skive, men neida. Måtte presse maten ned for hadde så vondt i nakken, men klarte ikke mer enn 1 skive. Dette resulterte i at jeg bare fikk spist 2 pølser og 1 brødskive og 1 liter yoghurt i går.

 

Stod opp i dag og greier fortsatt bare å svelge yoghurt og drikke. Det gjør ikke så veldig vondt men nakken kjennes litt låst ut og det er jo litt upraktisk å måtte spise yoghurt i tide og utide. Det kjennes kanskje ut som en knute ellernoe, uten at jeg vet akkurat hvordan det kjennes ut. Har ingen forslag om hvordan det kan ha oppstått.

 

Gjør egentlig bare vondt når jeg svelger, men nakken kjennes ganske låst ut sånn generelt. Noen som kan forklare meg hva det er som feiler meg? :)(PS: Har rett og slett ikke penger eller tid til å gå til legen nå med en gang, ellerså hadde jeg naturligvis gjort det)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_niko_90_*

Hei! (Jeg rekker ikke logge inn engang, sitter på en annen data)

 

Takk for svar Vaio! Jeg har ingen merker eller utslett nei, men jeg føler meg litt stivere i hele nakken i dag (dag 4).

 

Om jeg eventuelt har infeksjon på spiserøret: Hva må jeg helst gjøre (for å få det vekk)? Går det over av seg selv? Må jeg få medisiner på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...